توئیتر پیام‌های ترامپ را «گمراه کننده» می‌داند

شبکه اجتماعی توئیتر به پیام‌های رئیس جمهور آمریکا درباره ویروس کرونا انتقاد کرده برچسب «گمراه کننده» زده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از پایگاه هیل، توئیتر اعلام کرده است که توئیت دونالد ترامپ که ادعا کرده است اکنون پس از مداوا و رهایی از ویروس کرونا، نسبت به این بیماری مصونیت پیدا کرده است، گمراه کننده به شمار می رود.

بر اساس این گزارش ترامپ این توئیت را یکشنبه صبح منتشر کرده است. پزشک کاخ سفید نیز مدعی شده است که ترامپ دیگر یک ناقل ویروس کرونا نیست و می تواند در فعالیت های گروهی شرکت کند.

توئیت ترامپ چند ساعت بعد توسط توئیتر حذف شده است. توئیتر اعلام کرده است که این توئیت ترامپ، قوانین این شبکه اجتماعی درباره گسترش اطلاعات گمراه کننده و احتمالا مضر را نقض کرده است.

علیرغم اینکه تحقیقات نشان می‌دهد امکان ابتلای دوباره به ویروس کرونا وجود دارد اما دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه‌ای مدعی شد که وی اکنون در برابر این ویروس به « مصونیت» رسیده است.

ترامپ درحالی که مکررا علیه نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات جو بایدن صحبت میکرد، در برنامه‌ای در شبکه فاکس نیوز گفت:«به نظر می رسد که من ایمن هستم، بنابراین می توانم از زیرزمین بیرون بروم.به نظر می رسد که من از آن (ویروس) مصون هستم، نمی‌دانم، شاید برای مدت طولانی، یا شاید مدتی کوتاه. می تواند یک عمر باشد.»

ترامپ همچنین ادامه داد و افزود که در نتیجه این مصونیت او اکنون یک لایه «درخشنده محافظتی» دارد. یک مطالعه که در ماه سپتامبر در مجله «نِیچِر مِدسین» منتشر شد، نشان داد که بهبودی از ویروس‌های کرونا باعث مصونیت مادام العمر نمی شود.

۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 2782
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha