دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین در انگلستان غیرقانونی  اعلام شد

این نهاد ناظر بریتانیایی پیش از این هم در سال ۲۰۱۹ اطلاعیه‌ای منتشر کرد و دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین را تحت شرایط قوانین مبارزه با پول‌شویی قرار داد حالا همین نهاد دستور به خاموشی همه دستگاه های خودپرداز بیت کوین در بریتانیا داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، مرجع راهبرد امور مالی بریتانیا (FCA) می‌گوید تمام دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین در این کشور غیرقانونی هستند و باید تعطیل شوند. این نهاد ناظر در سال ۲۰۱۹ اطلاعیه‌ای منتشر کرد و دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین را تحت شرایط قوانین مبارزه با پول‌شویی قرار داد. مرجع راهبرد امور مالی می‌گوید که هیچ شرکت دارایی‌های ارز دیجیتالی که خدمات خودپرداز ارائه دهد و با الزامات ضد پول‌شویی هماهنگ باشد، در بریتانیا وجود ندارد.
این نهاد همچنین گفته که این امر به معنای آن است که فعالیت هر کدام از این شرکت‌ها در بریتانیا غیرقانونی است و مصرف‌کنندگان نباید از آنها استفاده کنند. نهاد ناظر مالی بریتانیا همچنین اعلام کرد: «ما نگران دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال در بریتانیا هستیم و بر همین اساس با اپراتورها تماس خواهیم گرفت و آنها باید اقدامات بعدی در زمینه مسائل ضدپول‌شویی را انجام دهند یا همگی دستگاه‌های خود را خاموش کنند.»

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۶
کد خبر: 26143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha