ببینید: درخشش سمیرامیس و اونتادور در کورس بدون تماشاگر!

هرچند سوارکاری در گنبد بدون تماشاچیان لطفی ندارد اما رقابتهای هفته پانزدهم با تصمیم ستاد استانی از وجود مشتاقان پر و پا قرص سوارکاری بی بهره بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛در دور نخست این مسابقات که با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد، ۱۰ راس اسب‌ بیش از سه سال نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس ۶ به مسافت هزار و ۶۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "دالاس کرمی"، زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و به مقام اول دست یافت و اسب‌های "آرشام یوسف" و "گل آی حبیب ایشان" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که ویژه اسب‌های بیش از سه‌ سال نژاد دوخون کلاس هفت بود و با حضور ۱۲ راس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد، اسب "ترانه ناز" اول شد و اسب‌های "دلشاد طلایی" و "ترانه حکیم" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم روز دوم و پایانی هفته پانزدهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد (maiden) بود که با شرکت ۱۰ راس اسب و به مسافت هزار متر برگزار شد و در پایان اسب "ساپرس گلد" با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های "ایران مهر" و "دمو تراتیک لاو" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

 در دور چهارم که ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس یک بود، با شرکت هشت راس اسب به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد و اسب "بنفیت" سریع‌تر از خط پایان گذشت و اسب‌های "بن ریو جانیرو" و "بست می سلکشن" به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.

رقابت در دور پنجم این مسابقات نیز میان اسب‌های سه ساله نژاد دوخون (maiden) بود که با شرکت هشت راس اسب و به مسافت هزار و ۵۵۰ متر برگزار شد و در پایان اسب "اونتادور" اول شد و اسب‌های "جلوه کویر" و "کاپیتان فوفو" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور ششم و پایانی مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس نیز که ویژه اسب‌های سه ساله نژاد دوخون (maiden) بود، با شرکت هشت راس اسب به مسافت هزار و ۵۵۰ متر برگزار شد و اسب "سمیرا میس" سریع‌تر از خط پایان گذشت و اول شد و اسب‌های "بست اسپید" و "لیدی رویال" به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.
ویدوی کورس سمیرامیس در دور ششم را ببینید:
 

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 25314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha