بودجه ۵۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران تصویب شد

پس از بررسی جزء به جزء تبصره‌ها، در نهایت کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه با ۲۱ رای موافق تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛لایحه بودجه و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران با رقم ۵۰ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان به اتفاق آراء به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسید.

چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران روز گذشته  با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، معاونین شهردار و مدیران کل برنامه و بودجه، تدوین قوانین و امور شورا، خزانه داری و تشخیص وصول درآمد برگزار شد.

در این جلسه که در ۳ نوبت برگزار شد، در ابتدا پرویز سروری ریاست جلسه شورای شهر تهران را به عهده داشت و در نوبت بعدی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، ریاست شورا به عهده داشت و در این جلسه به بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران پرداخته شد.

در این جلسه تا ساعات پایانی شب ادامه داشت، مصارف بودجه شهرداری تهران شامل هزینه‌های دارایی، سرمایه‌ای و تملک دارایی‌های مالی بالغ بر ۵۰ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان اعلام شد. در بخش اعتبارات هزینه‌ای، رقم ۲۲ هزار و ۵۰۲ میلیارد تومان، در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز رقم۲۰ هزار و ۸۶۸ میلیارد تومان و در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های مالی رقم ۷ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

پس از بررسی جزء به جزء تبصره‌ها، در نهایت کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه نیز با ۲۱ رای موافق تصویب شد.

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 25144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha