آیت‌الله صدیقی با تعدادی از خانواده‌های شهدای منطقه نظام‌آباد دیدار کرد+عکس

آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با حضور در منزل تعدادی از شهدای منطقه نظام‌آباد تهران با خانواده‌های این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با حضور در منزل تعدادی از شهدای منطقه نظام‌آباد تهران با خانواده‌های این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار اول آیت‌الله صدیقی با خانواده پاسدار مهندس شهید محمد نیکچه فراهانی بود. این شهید عزیز متولد ۱۴ آذر ۱۳۴۰ فارغ‌التحصیل از دانشگاه علم و صنعت است.


شهید محمد نیکچه فراهانی


دیدار با خانواده شهید محمد نیکچه فراهانی

این خانواده چهار رزمنده دارد که دو فرزند آنها جانباز شدند که یکی چندسال پیش بر اثر عوارض جنگ دعوت حق را لبیک گفت و فرزند دیگر جانباز است. محمد هم فرزند دیگر شهید است و حسینعلی محمدزمانی داماد خانواده هم شهید شده است.


شهید نیکچه فراهانی و شهید حسینعلی محمدزمانی

آیت‌الله صدیقی در ادامه با حضور در منزل شهیدان قاسم و محمدرضا پورقدیری با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهید محمدرضا پورقدیری متولد ۲۵ آذر ۱۳۴۳ است که در عملیات والفجر یک در منطقه فکه و در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۶۲ به شهادت رسید. همچنین برادرش پاسدار شهید قاسم پورقدیری متولد ۱۵ آذر ۱۳۴۱ است که در عملیات بیت‌المقدس چهار در منطقه شاخ شمیران در تاریخ ۵ فروردین ۱۳۶۷ به شهادت رسید.


دیدار با خانواده برادران شهید پور قدیری

دیدار با خانواده شهیدان مجید و سعید یادگاری برنامه دیگر آیت‌الله صدیقی بود و امام جمعه موقت تهران در این دیدار ضمن احوال‌پرسی از خانواده شهید پای دردل این عزیزان نشست.

شهید مجید یادگاری متولد ۲۱ بهمن ۱۳۴۷ است. وی در منطقه عملیاتی شیخ صالح در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۶۷ به شهادت رسید. همچنین شهید سعید یادگاری برادر وی متولد ۲۱ بهمن ۱۳۴۷ است که ۱۳ اسفند ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید.


دیدار با خانواده شهیدان یادگاری

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید قاسم پورقدیری

خداوندا تقاضای باعزت‌ترین مرگ که همانا شهادت در راه توست را دارم. می‌دانم هر چند لایق این نوع مرگ نیستم اما تو خود فرمودی «ادعونی استجب لکم» خدایا عاشقان تو لیاقت شهادت دارند. خدایا این بنده گنهکار که عمری زیان کردم و ظلم و ستم بر نفس خویش نمودم را ببخش تا دل سیاه بنده جلا یابد و شامل حب تو گردد. خدایا حب ما را زیاد کن. خداوندا نصرت خود را بر ما ارزانی‌دار. ما تکیه بر تو داریم و توکل بر تو می‌جوییم و از تو یاری می‌خواهیم. اخلاص را ویژگی ما قرار بده. این رهبر انقلاب اسلامی را برای تمامی مسلمین و احیاکننده دینت حفظ بفرما. یاران باوفای او را حفظ و یاری بفرما.

پدر و مادر عزیزم بدانید مرگ حق است و دیر یا زود بخواست خداوند نصیب هرکس می‌شود. چه بهتر مرگ با ایمان و با عزت باشد. مبادا بگوئید اگر فرزندمان به جبهه نمی‌رفت شهید نمی‌شد. خیر چون که این شرک است. امیدوارم از من راضی باشید و تنها با استقامت و صبر خویش جوابگوی خون و پاسدار خون شهیدان خود باشید. دوستان و آشنایان مطیع محض ولی فقیه باشید و از او پاسداری کنید و یار و یاور دین و انقلاب باشید.

دوستان دانشجو کسب علم برای رسیدن به کمال انسانی است و درس را با هدف بخوانید و در هر زمان بدانید چه وظیفه‌ای دارید. بشتابید به سوی جنگ که هم جهاد اصغر و جهاد اکبر می‌باشد. چون که این جنگ نعمتی است برای رسیدن به کمال و در این مکان جبهه با خودسازی می‌توان به کمال رسید. و شاید جنگ بهانه‌ای باشد که خداوند خواسته ما با شرکت در جبهه و خودسازی به کمال برسیم.
دی‌ماه یکهزار و سیصد و شصت و شش

۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 24560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha