احیای ۵۰ واحدصنعتی راکد در استان مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت:از ابتدای سال تاکنون ۵۰ واحد صنعتی در داخل شهرک‌های صنعتی استان احیاء شده است که دو واحد متعلق به شهرستان بابلسر است.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در استان مازندران ، حسن خیریان‌پور چهارشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشغله‌های متفرقه مدیران را مانع تحقق اهداف جهش تولید خطاب کرد و افزود: یکی از اقدامات مهم جهت تحقق جهش تولید، اتمام طرح‌های نیمه‌تمام حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و صمت است که باید با تمام توان تمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

وی احیای واحدهای صنعتی راکد و تعطیل شده را یکی دیگر از اقدامات مهم برای تحقق جهش تولید دانست و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰ واحد صنعتی در داخل شهرک‌های صنعتی استان احیاء شده است که دو واحد متعلق به شهرستان بابلسر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: واحدهای تملیکی بانک‌ها شناسایی و احصا شده و برای فرمانداران ارسال شده تا به صورت هفتگی کنترل کنند و خارج کردن واحدهای تملیکی از بانک‌ها باید مد نظر فرمانداران قرار گیرد.

خیریان‌پور  با بیان اینکه توسعه زراعت چوب یکی از برنامه‌های جهش تولید بوده و یکی از موارد مهم در صیانت از جنگل و تامین مواد کاغذ، توسعه زراعت چوب است، تصریح کرد: یکی از راه‌های کاهش نرخ بیکاری جذب سرمایه‌گذار است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

 وی گردشگری را یکی از مهمترین بخش اقتصادی مازندران دانست و گفت: گردشگری با ظرفیت‌های بسیار بالای خود موجب تحقق شعار سال و رفع مشکل بیکاری خواهد شد و با فعالیت اسکله‌های تفریحی تحول اقتصادی در استان رخ خواهد داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با بیان ابلاغ ۳۰ اولویت به فرمانداران در راستای جهش تولید و پیگیری جهت نتیجه رسیدن آنها اظهار کرد: در شهرستان‌های ساحلی اجرای اسکله‌های تفریحی مهم‌ترین اولویت لحاظ می‌شود و تاکنون ۶۳ مجوز جهت احداث اسکله تفریحی در سواحل استان مازندران اعطاشده است

۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴
کد خبر: 1314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha