به تازگی برندگان جایزۀ بهترین عکس‌های پانورامای سال ۲۰۲۲ معرفی شدند که در این‌جا منتخبی از این عکس‌های برگزیده را ملاحظه می‌کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، «جایزۀ بین‌المللی اِپسون» مهم‌ترین رقابت عکاسی پانوراما است که هر سال بیش از هزار عکاس از ده‌ها کشور دنیا در آن شرکت می‌کنند. ویژگی خاص عکس‌های پانوراما این است که نگاه ما را از قاب‌های محدود آزاد می‌کند و تصویری وسیع و مسحورکننده از چشم‌اندازها به ما می‌بخشند. عکس‌های پانوراما از این جهت بیشتر از عکس‌های معمولی شبیه نگاه واقعی انسان هستند، چون نگاه ما مثل دوربین عکاسی محدود به یک قاب نیست و وسعت بیشتری را در بر می‌گیرد.

به گزارش فرادید؛ به همین خاطر است که تماشای عکس‌های پانوراما به نوعی احساس حضور در دل منظره‌ها را به ما می‌بخشد و تجربه‌ای واقعی‌تر و عمیق‌تر از طبیعت را برایمان فراهم می‌کند. سال ۲۰۲۲ سیزدهمین سال برگزاری رقابت عکاسی پانوراما بود که برندگان آن به تازگی معرفی شده‌اند. در این دوره عکسی از جین‌یی هه عکاس چینی برندۀ جایزۀ عکاس سال شد. این تصویر با ترکیبی از چهل عکس ساخته شده و نمایی کلی از درۀ دوشانزی را نشان می‌دهد (عکس اول). در اینجا منتخبی از زیباترین عکس‌های این دوره از رقابت‌ها را خواهید دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha