جزئیات تشییع و تدفین شهیدان آیت‌الله آل‌هاشم و مالک رحمتی

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی جزئیات تشییع و تدفین پیکر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهید تبریز و استاندار شهید آذربایجان شرقی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تراب محمدی اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله آل‌هاشم، امام جمعه تبریز و شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی فردا پنج‌شنبه ساعت ۹:۳۰ از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیکر شهید آیت الله آل هاشم پس از تشییع برای تدفین به وادی رحمت تبریز انتقال می‌یابد، افزود: پیکر امام جمعه تبریز فردا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده خواهد شد و مراسم ترحیم نیز بعد از ظهر همان روز برگزار می‌شود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی یادآور شد: مراسم ترحیم و شام غریبان با هم از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ در مصلی تبریز منعقد می‌شود.

وی در خصوص مراسم تدفین استاندار شهید آذربایجان شرقی نیز گفت: پیکر شهید رحمتی نیز پس از تشییع به شهرستان مراغه منتقل خواهد شد و پس از تشییع پیکر وی میان مردم مراغه روز جمعه در گلزار شهدای گلشن این شهر به خاک سپرده می‌شود.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه هم گفت: آیین تشییع و تدفین شهید راه خدمت دکتر «مالک رحمتی» ساعت ۱۰ روز جمعه پیش‌رو مصادف با چهارم خردادماه در مسجد شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

مرتضی مینویی افزود: تشییع و تدفین این شهید راه خدمت از مقابل مسجد شهدا به طرف میدان مصلی برگزار می‌شود و پس از اقامه نماز در میدان مصلی، پیکر مطهرش به گلزار گلشن شهدا انتقال می‌یابد.

به گفته وی مجلس ترحیم فرزند برومند مراغه شهید دکتر «مالک رحتمی» و بزرگداشت شهدای راه خدمت ساعت ۱۶ تا ۱۸.۳۰ همان روز در مسجد جامع مراغه برای برادران و همچنین در مسجد شهدا برای بانوان برگزار خواهد شد.

۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
کد خبر: 55684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha