گل مارادونایی قایدی/ دروازه‌بان رقیب و بازیکنان بهت‌زده شدند + ویدیو

مهدی قایدی در بازی دیشب اتحاد کلبا و الوصل گل بسیار قشنگی به ثمر رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد تیم اتحاد کلبا دیشب از هفته بیست و چهارم ادنوک لیگ به مصاف الوصل رفت.

قایدی در دقیقه ۱۶ با روی یک پاس هوایی در میانه‌های میدان توپ را با زیرکی خاصی از بازیکن الوصل گرفت و به سمت دروازه رقیب یورش برد در ادامه مهاجم ایرانی با حرکتی استثنایی از پشت محوطه جریمه از بین دو مدافع الوصل توپ را به شکلی دیدنی به گوشه دروازه فرستاد بطوریکه حتی دروازه‌بان الوصل هم فریب باشوی ایرانی را خورد.

به گزارش "ورزش سه"، بیست و چهارمین هفته از ادنوک لیگ برای کلباء خوش یمن نبود. شاید اگر این تیم در همان دقایق ابتدایی بازی ۱۰ نفره نمی‌شد، می‌توانست برابر الوصل صدرنشین با امتیاز از زمین بازی خارج شود ولی درخشش قایدی هم نتوانست مانع از شکست ببرها شود.

در همان دقیقه چهارم بازی بود که یک پاس در عمق برای کایو با سرنگونی او توسط محمد سبیل، مدافع و کاپیتان کلباء همراه شد و داویده ماسا، داور مطرح ایتالیایی نیز بلافاصله این بازیکن را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

با این وجود، کلباء توانست روی هنرنمایی قایدی به گل برسد. او توپ را از عبدالرحمن خمیس مدافع الوصل ربود و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، حساب کار را یک بر صفر کرد.

2024758

الوصل در دقیقه ۲۵ به بازی برگشت. پس از یک ارسال از چپ و دفع عجیب و بسیار بد حمد المنصوری، سنگربان کلباء، توپ به آداما دیالو رسید و او نیز با یک پاس در عرض، علی صالح را با دروازه خالی روبرو کرد تا بازی یک بر یک شود.

در ابتدای نیمه دوم، الوصل روی ارسال فابیو لیما و ضربه سر دیدنی دیالو، از حریف پیش افتاد. در دقیقه ۶۶ نیز روی سانتر نیکولاس خیمنز و ضربه سر سفیان بوفتینی، الوصل حساب کار را سه بر یک کرد.

قایدی در ادامه تیمش را به بازگشت امیدوار کرد. او در دقیقه ۶۹ در محوطه جریمه صاحب فرصت شد و با یک پاس در عرض، توپ را به دنیل بسا سپرد و این بازیکن نیز دروازه خالی را باز کرد تا حساب کار سه بر دو شود.

2024757

در شرایطی که کلباء برای زدن گل تساوی فشار آورده بود، روی یک ضدحمله و ارسال زمینی علی صالح و ضربه تمام کننده هریس سفروویچ، تیر خلاص را بر پیکر ببرها وارد کرد.

این بازی در نهایت با شکست چهار بر دو کلباء به پایان رسید تا این تیم چهارمین باخت خود در ۶ دیدار اخیر را تجربه کند.

۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۲
کد خبر: 55657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha