ببینید | اولین تصاویر از مراسم ازدواج شیدا خلیق با کیوان ساکت‌اف

سلبریتی‌ها در این مراسم حضور پررنگی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد کیوان ساکت‌ اف و شیدا خلیق بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر با هم ازدواج کردند. این زوج هنری در رئالیتی شو شب های مافیا؛ زودیاک حضور داشتند. حضور پررنگ سلبریتی‌ها مورد توجه کاربران قرار گرفت.

ببینید | اولین فیلم از مراسم ازدواج شیدا خلیق با کیوان ساکت‌اف

شیدا خلیق

شیدا خلیق

شیدا خلیق

شیدا خلیق متولد ۵ خرداد ۱۳۷۲ در تهران است. شیدا خلیق بازیگر جوان سینما و تئاتر و دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه هنر می باشد.شیدا خلیق بازیگر جوان سینما و تلویزیون در سال ۸۰ زمانی که کمتر از ۸ سال سن داشت وارد عرصه تئاتر شد.

مادر شیدا خلیق

مادر او ناهید مسلمی از بازیگران پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون است. ناهید مسلمی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، متولد ۱۳۳۴ تهران، فعالیت بازیگری خود را از ابتدای دهه ۶۰ آغاز کرده است.بیش از یک دهه است که ناهید مسلمی به خصوص درصحنه تئاتر ایفاگر نقش مادران مهربان، اصیل و سنتی ایرانی به خصوص درصحنه تئاتر و در کارهای کارگردان هایی مثل محمد یعقوبی و سایرین است. سال قبل و امسال سال پرکار و موفقی برایش محسوب می شود و در بهار سال قبل نقش مادر طبقه پایین نمایش ماضی استمراری را بازی کرد و در تابستان و پاییز هم در تلویزیون دو نقش متفاوت در سریال های پرمخاطب پرده نشین و همه چیز آنجا است را بازی کرد و برای اولین بار از قالب مهربانش دور شد و شد عمه ثریای منفی و بدسرشت این سریال.

ببینید | اولین تصاویر از مراسم ازدواج شیدا خلیق با کیوان ساکت‌اف

(عکس) اولین تصاویر منتشر شده از عروسی شیدا خلیق و همسرش کیوان ساکت در عمارتی لوکس و زیبا/همراهای عجیبشون جلب توجه کرد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۳
کد خبر: 55518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha