بازار آماده تست کف جدید دلار در سال ۱۴۰۳

به عقیده تحلیلگران فنی، گارد بازار همچنان نزولی است و قیمت دلار با اصلاح می‌تواند وارد دامنه ۵۰ هزار تومان شود. حالا سوال این است که کف جدید قیمت دلار کجاست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اکو ایران؛ در پایان هفته گذشته قیمت دلار هرات با کاهش از کانال ۶۱ هزار تومان عقب نشست و تا ۶۰ هزار و ۴۰۰ تومان پایین آمد و از این مرز حمایت شد. در نهایت قیمت دلار هرات در معاملات پشت خطی شنبه در ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان به کار خودش پایان داد. به عقیده معامله‌گران با از دست رفتن مرز حمایت دلار در ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان بازار همچنان بر مدار نزول خواهد بود.

آخرین قیمت درهم امارات در هفته گذشته ۱۶ هزار و ۹۲۰ تومان بود. قیمت دلار برآورد شده از درهم ۶۲ هزار تومان محاسبه می‌شود که با دلار هرات شکاف هزار و ۴۰۰ تومانی دارد که قابل توجه است. به عقیده تحلیلگران اگر قیمت درهم زیر ۱۶ هزار و ۴۷۰ تومان تثبیت دهد، قیمت دلار وارد دامنه ۵۰ هزار تومان خواهد شد.

پیش بینی قیمت دلار امروز ۱۶ اردیبهشت

اولین خبر مهم این هفته سفر گروسی، رئیس سازمان انرژی اتمی به تهران است. از منظر معامله‌گران اگر نتیجه این سفر مثبت باشد به کف‌زنی بازار کمک می‌کند.

دومین خبر بازار حراج سکه در روز دوشنبه است. دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ دوشنبه آینده با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار شود.

در مجموع به عقیده تحلیلگران فنی همچنان گارد بازار نزولی است و قیمت دلار با اصلاح می‌تواند وارد دامنه ۵۰ هزار تومان شود. اگر در روزهای آینده قیمت دلار هرات حمایت ۵۹ هزار و ۶۰۰ تومان را از دست بدهد، نرخ آماده حرکت به سمت کف جدید قیمت دلار در سال ۱۴۰۳ خواهد شد. البته این در صورتی است که خبر منفی به بازار مخابره نشود تا هیجان به بازار برنگردد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 55040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha