این قولی است که مشتری شما را انتخاب می‌کند

وقتی بحث تبلیغات به میان می‌آید همواره چند سؤال کلیشه‌ای مطرح می‌شود مثل اینکه چطور پول خود را هدر ندهیم یا چطور یک تبلیغ مؤثر و ماندگار داشته باشیم؟ راجر مارتین، استراتژیست مشهور در مقاله‌ای در هاروارد بیزینس ریویو به نام "راه درست برندسازی" به این سؤالات پاسخ داده است. مارتین معتقد است که کلید موفقیت در تبلیغات و برندسازی، ارائه یک قول مشخص، جذاب و قابل اثبات به مشتری است.

۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۵
کد خبر: 53834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha