درخواست عجیب یک یاغی از پرسپولیسی‌ها؛ من را مجانی جذب کنید!/ اوسمار رضایت می‌دهد؟

گادوین منشا که سابقه پوشیدن پیراهن سرخ را دارد، بار دیگر خودش را به پرسپولیس پیشنهاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد پرسپولیس بعد از جدایی نبیل باهویی و شهاب زاهدی، عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی را به خدمت گرفت. با این حال نیاز به جذب یک مهاجم تخصصی دیگر در این تیم حس می‌شود.

باشگاه پرسپولیس بعد از گذشت ۶ هفته از نیم فصل دوم هنوز نتوانسته مهاجمی به خدمت بگیرد. با این حال اوسمار بارها از نیاز تیمش به جذب یک مهاجم صحبت کرده است. گادوین منشا مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال که فصل ناموفقی در فولاد داشت و از این تیم کنار گذاشته شد، برای دومین بار خودش را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد.

این بازیکن که بدون تیم و بازیکن آزاد است، از طرق مختلف به مدیران پرسپولیس پیشنهاد داده تا او را جذب کنند. منشا حتی این پیغام را به پرسپولیسی‌ها داده فقط تا پایان فصل با او قرارداد ببندند و اگر از عملکرد او راضی بودند، قراردادش را تمدید کنند. همچنین این بازیکن به مدیران پرسپولیس اعلام کرده اصلا بحث مالی با پرسپولیس نخواهد داشت و با هر مبلغی که پرسپولیسی‌ها بگویند، حاضر است قراردادش را امضا کند.

با این حال نظر نهایی را در این خصوص باید اوسمار بدهد. گفتنی است سرمربی برزیلی پرسپولیس از مدیران این باشگاه درخواست کرده بود که یک مهاجم قدبلند به تیمش اضافه شود ولی منشا چنین ویژگی ندارد و مهاجم سر زنی به حساب نمی‌آید.

۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
کد خبر: 53579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha