فیلم | ساعات کاری ساتنا و پایا تغییر کرد

بانک مرکزی، اعلام کرد که بانک‌ها موظف هستند ضمن اطلاع رسانی مناسب به مشتریان شبکه بانکی، مراتب را به تمامی واحدهای ذی‌ربط در بانک‏‏ یا موسسه اعتباری ابلاغ کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بانک مرکزی اعلام کرد بانک‌ها موظف هستند ضمن اطلاع رسانی مناسب به مشتریان شبکه بانکی، مراتب را به تمامی واحدهای ذی‌ربط در بانک‏‏ یا موسسه اعتباری ابلاغ کنند.

بانک مرکزی ساعات جدید کاری ساتنا و پایا در ایام پایانی سال را افزایش داد.

به منظور ایجاد سهولت در پرداخت‌های مشتریان شبکه بانکی در ایام پایانی سال، ساعات کاری سامانه‌های ساتنا و پایا در هفته پایانی سال جاری به شرح جدول زیر اعلام می‌گردد:

شایان ذکر است همانند روال روزهای عادی (غیرتعطیل رسمی)، اسناد تسویه بینبانکی (Net) تمامی سامانه‌ها (شتاب، پایا، پل، تجمیع قبوض و ...) در مورخ ۲۹‏‏/۱۲‏‏/۱۴۰۲ در سامانه ساتنا تسویه شده و اعضا با توجه به وضعیت نقدینگی حساب خود نزد این بانک در این روز، در صورت تمایل مجازند نسبت به ارسال دستور پرداخت‌های ساتنا در ساعت‌های فوق الاشاره اقدام کنند.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد: بانک‌ها موظفند ضمن اطلاع رسانی مناسب به مشتریان شبکه بانکی، مراتب را به تمامی واحدهای ذی‌ربط در بانک‏‏ یا موسسه اعتباری ابلاغ کنند.

ساعات کاری ساتنا و پایا تغییر کرد

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 53097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha