وحید امیری از پرسپولیس جدا می‌شود؟

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا وحید امیری در پایان فصل جاری مجبور به جدایی از پرسپولیس خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد کاپیتان دوم پرسپولیس یکی از ارکان اصلی قهرمانی سه گانه پرسپولیس در فصل گذشته بود. او در اغلب بازی‌های فصل پیش به عنوان کاپیتان وارد زمین شد و نقش مهم و تأثیرگذاری به عنوان لیدر تیم داشت. در کنار آن وحید امیری از لحاظ فنی نیز فوق العاده عمل کرد و همراه پرسپولیس به تمامی‌موفقیت‌های ممکن رسید.

در فصل جاری اما شرایط برای وحید امیری خوب پیش نرفت و نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت شدید از دست داد. در شروع نیم فصل دوم و در دیدار با آلومینیوم در اراک، وحید امیری از دقیقه ۷۶ جانشین سینا اسدبیگی شد اما نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. در هفته هفدهم اما از دقیقه ۷۴ جانشین سعید صادقی شد و باز هم نشان داد با روزهای اوج خودش فاصله آشکاری دارد!

وحید امیری در تابستان سال ۱۴۰۰ قراردادش را به مدت ۳ سال با باشگاه پرسپولیس تمدید کرد. در همان مقطع نیز خیلی‌ها به جعفر سمیعی مدیرعامل وقت پرسپولیس خُرده گرفتند که چرا با یک بازیکن ۳۳ ساله قرارداد ۳ ساله بسته است؟!

امیری اما در ۲ سال گذشته جوری بازی کرد که به قول معروف دهان منتقدان بسته شد. او مثل یک جوان ۲۰ ساله می‌دوید، پرس می‌کرد و با تکنیک ناب خود، گره بازی‌های سخت پرسپولیس را می‌گشود.

در سال سوم قراردادش اما اوضاع بروفق مراد وحید امیری پیش نرفته است. او در بازگشت هم هنوز نشانی از آن ستاره با تجربه ندارد و قراردادش هم در پایان لیگ بیست و سوم با پرسپولیس به پایان می‌رسد. در همین راستا شنیده می‌شود در صورت ادامه این وضعیت و نزول وحید امیری، قرارداد کاپیتان دوم پرسپولیس تمدید نشده و او ناچار به جدایی خواهد شد.

ستاره خرم ابادی پرسپولیس که در ۲۸ سالگی از نفت تهران به جمع قرمزها پیوست، حالا تا ۳۶ سالگی در این تیم ماندگار شده و به یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل می‌شود. نکته جالب اینکه امیری در تمام این سالها اغلب در پست غیر تخصصی بازی کرده و کمتر پیش آمده که وینگر چپ باشد و احتمالا در ادامه فصل نیز اوضاع برای این بازیکن پرتلاش و کم حاشیه به همین شکل خواهد بود. وحید امیری پیش از این ۶ فصل درخشان را با پرسپولیس تجربه کرده است. او که از ابتدای مسیرقهرمانی‌های متوالی پرسپولیس در لیگ شانزدهم به این تیم پیوسته بود، پس از درخشش در جام جهانی در سال ۲۰۱۸ برای لژیونر شدن به لیگ ترکیه رفت و پیراهن ترابزون اسپور را پوشید. دور بودن امیری از پیراهن پرسپولیس تنها یک سال دوام آورد و او در لیگ نوزدهم در بازگشت به ایران ترجیح داد برای تیمی غیر از پرسپولیس بازی نکند.

چه بسا ممکن است پس از پایان قراردادش با پرسپولیس نیز وحید امیری به تیمی‌غیر از پرسپولیس نرفته و برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند. پیش بینی می‌شود وحید امیری، مثل اغلب فوتبالیست‌های بازنشسته به دنبال مربیگری برود.

۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 52775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha