کیفیت بالای دو ستاره خارجی پرسپولیس/ بدبیاری سرخ‌ها ادامه‌دار می‌شود؟

دو خرید جدید پرسپولیس در تمرینات بسیار آماده نشان دادند و احتمالاً در ادامه فصل به کمک سرخ‌ها خواهند آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد پرسپولیس یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در نقل و انتقالات بود و تا این لحظه مدافع عنوان قهرمانی موفق شد نفراتی چون اوستون اورونوف، عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی را به خدمت بگیرد. با این حال به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه ، پرسپولیس نتوانست از نفرات جدید خود در بازی مقابل آلومینیوم استفاده کند و به نوعی دست اوسمار برای این بازی که با شکست پرسپولیس همراه شد، بسته بود.

نکته جالب در خصوص بازیکنان جدید پرسپولیس این است که دو ستاره خارجی به خدمت گرفته شده توسط این باشگاه یعنی حسن و اورونوف در تمرینات فوق العاده آماده ظاهر شدند و همین موضوع بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس را شگفت زده کرده است. بازیکنان پرسپولیس معتقدند این دو بازیکن بسیار آماده و باکیفیت هستند و قطعا می‌توانند به تیم کمک کنند. هنوز پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز نشده و ممکن است این نفرات در بازی حساس چهارشنبه مقابل تراکتور هم نتوانند برای پرسپولیس به میدان بروند. موضوعی که باعث ادامه دار شدن حسرت پرسپولیسی‌ها خواهد شد.

آن‌ها حسرت این موضوع را می‌خوردند که چرا تیم‌شان نتوانست در بازی با آلومینیوم از خریدهای جدید خود استفاده کند. شاید حضور این بازیکنان می‌توانست روند بازی را به نفع تیم اوسمار تغییر دهد و حتی مانع از شکست پرسپولیس شود. هرچند مدیران پرسپولیس قول حل مشکلات مالیاتی رادوشویچ و همچنین پرداخت بدهی رضا اسدی را دادند تا پنجره این تیم باز شود، ولی تا این لحظه این اتفاق رخ نداده و ممکن است خریدهای جدید پرسپولیس مجوز بازی در دیدار با تراکتور را بدست نیاورند.اتفاقی که قطعا به ضرر پرسپولیس خواهد شد و این تیم مقابل تراکتور پرستاره دچار مشکل خواهد شد.

۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 52592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha