موج عذرخواهی‌های فوتبالیست‌ها و بازیگران از ماجرای کوروش کمپانی؛ببخشید ‌اشتباه‌ شد!

مریم مومن در متنی که چند غلط املایی هم داشت شجاعانه نوشت که شما مردم پولتان را در این کلاهبرداری از دست دادید و من هم اعتبارم را. البته که او به دستمزدی که به خاطر این تبلیغ دریافت کرده بود اشاره‌ای نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد باز هم خدا را شکر که مریم مومن و الهام حمیدی به نمایندگی از خیل چهره‌هایی که در تبلیغ شرکت مظنون به کلاهبرداری کوروش کمپانی حاضر بودند و احتمالا پول‌های کلانی هم گرفته بودند شجاعت به خرج دادند و عذرخواهی کردند.

مریم مومن در متنی که چند غلط املایی هم داشت شجاعانه نوشت که شما مردم پولتان را در این کلاهبرداری از دست دادید و من هم اعتبارم را. البته که او به دستمزدی که به خاطر این تبلیغ دریافت کرده بود اشاره‌ای نکرده است.

الهام حمیدی هم اشاره کرده که قبل از تبلیغ، ‌توسط مدیر برنامه‌اش در مورد اعتبار این شرکت و شیوه فروشش تحقیقاتی انجام داده و خب آن موقع به مسئله‌ای بر نخورده بود. او هم گفته که به همراه وکیلش پیگیر این ماجراست و خب مشخص نشده که ایشان چقدر از آن شرکت دریافت کرده است‌.

در این میان مثلا محسن افشانی که در تبلیغ خود سنگ تمام برای این شرکت گذاشته بود در یک توضیح جدید گفته که کلاهبرداری این شرکت ربطی به او نداشته است. اما فوتبالیست‌ها هم مدام در حال عذرخواهی هستند.

هنوز یکی دو هفته از عذرخواهی‌های بغض‌آلود مربوط به شکست از قطر نگذشته که موج دوم از راه رسیده. فرشاد احمدزاده گوش چپ سپاهان پنجشنبه شب در حالیکه تیمش یک بر صفر از الهلال پیش بود سه فرصت عالی را با بی‌دقتی از دست داد تا ثابت کند که هنوز به یک بازیکن مطمئن بدل نشده.

وضع او اینجا بدتر شد که الهلال این بازی را در نهایت سه بر یک برد. بی‌دقتی‌های احمدزاده می‌تواند به لحاظ مالی واعتباری برای سپاهان خیلی گران تمام شود. دانشگر دفاع وسط سپاهان که اتفاقا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته بود و بانی گل سپاهان هم بود در دقیقه ۷۳ به تنظیمات کارخانه خود بازگشت و به یاد روزهای جنجالی‌اش در استقلال تکل خشنی زد تا داور کویتی او را بلافاصله اخراج کند.

دانشگر و احمدزاده بلافاصله شاید برای رهایی از خشم غیرقابل مهار طرفداران سپاهان پوزش‌خواهی‌های طول و درازی را منتشر کردند. و بالاخره حسین کنعانی‌زادگان که خیلی کارنامه خوبی به لحاظ جنجال و اتوبوس و این چیزها دارد که پریشب پس از باخت پرسپولیس به آلومینیوم در مقابل طعنه‌ یک تماشاگر اراکی کنترل خود را از دست داد و حمله‌ور شد و چند ساعت بعد یک استوری عذرخواهی از طرفداران پرسپولیس و اهالی اراک منتشر کرد.

این چرخه عذرخواهی‌ها با جملات پوزش‌خواهانه بیرانوند تکمیل شد که از گل غافلگیر کننده‌ای که دریافت کرد پوزش خواست اما اشاره‌ای به حضور فعالش در تبلیغات کوروش کمپانی نکرد و احتمالا آن را گذاشت برای روزهای بعد! بیرانوند روزهای بسیار بدی را تجربه می‌کند و اعتماد عمومی چه از طرف طرفداران پرسپولیس و چه دیگر فوتبال دوستان را از دست داده است.

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
کد خبر: 52499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha