حزب‌الله کریات شمونه را موشک‌باران کرد

مناطق شمالی فلسطین اشغالی از جمله «الجلیل» و شهرک «کریات شمونه» هدف حملات سنگین موشکی از جنوب لبنان قرار گرفت و آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، منطقه «اصبع الجلیل» در شمال فلسطین اشغالی هدف حملات سنگین موشکی از جنوب لبنان قرار گرفت. رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موج دوم حملات به اصبع الجلیل بسیار سنگین بوده و شمار موشک‌های شلیک شده از جنوب لبنان حدود ۲۵ عدد برآورد شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که شهرک اشغالی «کریات شمونه» در دو مرحله هدف ۱۵ راکت کاتیوشا و دو موشک ضد زره از جنوب لبنان قرار گرفت و سه راکت به مرکز این شهرک اصایت کرد و از شهرک‌نشینان خواسته شد تا در پناهگاه‌ها باقی بمانند.

پس از این حملات آژیر خطر در این شهرک به صدا درآمد و تیم‌های امدادی خود را به محل اصابت موشک‌ها رساندند. رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که پس از شلیک ۱۴ موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونه، خسارت‌هایی به این شهرک وارد شده است.

خبرنگار المیادین هم گزارش داد که چندین موضع صهیونیست‌ها در منطقه الجلیل غربی هدف تیراندازی مستقیم از جنوب لبنان قرار گرفت. آژیر خطر هم در شهرک زرعیت در منطقه اشغالی الجلیل اعلی به صدا درآمد.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
کد خبر: 52457
منبع: مشرق

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha