چرا مهدی طارمی در پایان بازی با حریف قطری  دست به یقه شد؟

مهاجم تیم ملی ایران اظهار داشت: در فوتبال برد و باخت است و ما به آنها تبریک گفتیم ولی اینکه بخواهند بی احترامی بکنند، نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مهدی طارمی پس از شکست ایران مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: ما آمده بودیم که مردممان را خوشحال کنیم. تمام تلاشمان را کردیم. به جز عذرخواهی چیزی نداریم. توجیهی هم نداریم. شما هم باهوش هستید و می‌دانید چه اتفاقاتی افتاد و نمی‌خواهیم الان روی آن متمرکز شویم. دم همه بچه ها گرم که تمام تلاششان را کردند.

وی در خصوص اینکه چرا در پایان بازی به سمت بازیکنان قطری دوید و درگیری پیش آمد، ادامه داد: این مسائل حاشیه است. در فوتبال برد و باخت است و ما به آنها تبریک گفتیم ولی اینکه بخواهند بی احترامی کنند، نمی‌شود. به احترام تمام ایرانی‌ها باید یک حرکتی می کردم. فوتبال برد و باخت دارد و یک سمتش شادی و غم است ولی در نهایت احترام می‌ماند. فکر می‌کنم به مردم ایران بی احترامی شد و به همین خاطر واکنش نشان دادم.

طارمی در خصوص اینکه تیم ملی به قهرمانی در این دوره خیلی نزدیک بود، اظهار داشت: همه چیز را شما می‌دانید و مردم هم باهوش هستند و می‌دانند چه اتفاقاتی می توانست رقم بخورد. به خاطر همین هم همه ناراحت هستند. ما پتانسیل این را داشتیم که قهرمان شویم ولی امروز چرخ فوتبال برای ما نچرخید.

۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷
کد خبر: 52149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha