بهروز رهبری‌فرد: مکانیک‌ها بیشتر از بازیکنان پرسپولیس تعصب دارند | علی دایی پرسپولیس را نابود کرد!

پس از شکست سنگین چهار بر یک پرسپولیس مقابل صبا در اواخر آذر سال ۱۳۸۹، بهروز رهبری فرد مدافع اسبق این تیم به‌شدت علیه بازیکنان آن زمان پرسپولیس موضع گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرورزشی، بهروز رهبری فرد همیشه به مصاحبه‌های تند و صریح معروف بوده است. او در گفت‌وگویی با خبرورزشی که ۳۰ آذر ماه سال ۱۳۸۹ منتشر شد، از شکست سنگین پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: دیدم آقایان چه بلایی سر پرسپولیس آوردند. بازیکنان که به باخت عادت کرده‌اند و اصلا عین خیالشان نبود ۴ گل می‌خورند یا ۱۰ گل. علی دایی هم می‌داند دیگر نمی‌تواند کاری برای پرسپولیس بکند. زمان ما واقعا این‌طور نبود که تیم ۵ بازی را ببازد و بازیکنانش حتی برای زدن گل تلاش نکنند. همه حواس بازیکن این است که فصل را با سلامت تمام کند و در لیگ بعدی پول بیشتری بگیرد. باور کنید قسم می‌خورم مکانیک‌ها بیشتر از بازیکنان پرسپولیس به کارشان تعصب دارند!

رهبری‌فرد در ادامه با انتقاد شدید از شیث رضایی بابت این‌که بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را روی مچ دستش بست، تصریح کرد: کار به جایی که رسیده که آقایان بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به حاشیه‌سازترین بازیکنان می‌دهند. در دوره‌ای که احمدرضا عابدزاده کاپیتان پرسپولیس بود، اگر در تمرینات کمی شوخی می‌کردیم، یک نگاه تند عابدزاده کافی بود تا همه‌چیز به حالت خود برگردد اما حالا کاپیتان‌های پرسپولیس خودشان سر شوخی را باز می‌کنند! البته این را هم بگویم که علی دایی نیز با رفتارهایش پرسپولیس را نابود کرده چون اصلا اهل مشاوره گرفتن نیست.

۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
کد خبر: 50349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha