یکتا ناصر پس از طلاق کنار همسر سابقش قرار گرفت + عکس

یکتا ناصر که به تازگی خبرطلاقش از منوچهر هادی را در مصاحبه ای اعلام کرد در قابی به همراه همسرش منوچهر هادی و دخترش صوفیا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد تنها چند روز پس ازمصاحبه یکتا ناصر و خبر جداییش از منوچهرهادی، کارگردان معروف سینما و تلویزیون با انتشار یک ویدیو با عکس های خانوادگی مخاطبان را شکه کرد. در ادامه تصاویری از یکتا ناصر و منوچهرهادی با هم در جشن تولد دخترشان را مشاهده می کنید.

یکتا-ناصر

یکتا ناصر بازیگر نقش زری در نیسان آبی نیز به مناسبت تولد دخترش سوفیا عکسی از جشن تولد لاکچری او را منتشر کرد که در آن منوچهر هادی نیز حضور دارد؛ خانم بازیگر با انتشار این قاب سه نفره نوشت:

برای روزی که ۷ سال پیش مادر شدم

برای دخترم، برای سوفیا

برای همه دختران سرزمینم

منوچهر هادی و یکتا ناصر ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ زندگی مشترکشان را آغاز کردند و یکسال بعد از ازدواجشان در ۲۲ آذرماه سال ۹۵ صاحب دختری به نام سوفیا شدند، منوچهر هادی پدر شادی برای دخترشان است و ویدئوهایی که با دخترش به اشتراک میگذارد گویای این امر است.

منوچهرهادی کارگردان و بازیگر حدود هفت صبح، به مناسبت تولد دخترش سوفیا، ترانه‌ای با نام «خوشگله پدر» خواند و در قالب یک ویدئو در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت:

امروز ۲۲ آذر تولد ۷ سالگی دخترم سوفیاست. (امروز ۲۲ آذر تولد ۷ سالگی دخترم سوفیاست (گوشگله پیدر)

آهنگ «خوشگله پدر» با صدای خودم تقدیم به دخترم سوفیا. ممنونم از مسعود جهانی عزیز بابت تنظیم و میکس و مستر فوق العادش. طاها یوسفی عزیز بابت شعر و ملودی پر از احساسش. شهریار مقدم عزیزم که زحمت وکال و تمرین های صداسازی من رو انجام دادند و علی رمضانی عزیز که من رو در این مسیر همراهی کرد.

منوچهر-هادی

خوانندگی منوچهر هادی برای تولد دخترش صوفیا

آنچه در این موزیک ویدیو موجب شگفتی مخاطبان شد، حضور منوچهرهادی و یکتا ناصر با هم در جشن تولد ۷ سالگی سوفیا بود، این زوج با اینکه از هم جدا شده اند سعی می کنند به خاطر دل دخترشان در روزهای مهم برای فرزندشان مثل روز تولد و... کنار هم باشند.

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
کد خبر: 50155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha