پخش زنده بازی سردارآزمون و یارانش در لیگ اروپا؛ آاس رم - شریف تیراسپول امروز ساعت ۲۱:۱۵ + لینک

تیم های آاس رم و شریف تیراسپول امشب در لیگ اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سردار آزمون در آ اس رم امشب در برابر شریف تیراسپول به میدان می رود آن هم در لیگ اروپا و بعد از درخشش تماشایی که هفته پیش از خود نشان داد.

لینک پخش زنده بازی آاس رم و شریف تیراسپول امروز

ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رم و شریف تیراسپول در آخرین هفته لیگ اروپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رم در گروه G لیگ اروپا ۱۰ امتیاز به دست آورده و اسلاویاپراگ در این گروه با ۱۲ امتیاز در صدر جای دارد. رم باید در این بازی از حریفش در ورزشگاه المپیکو رم میزبانی کند.

مورینیو درباره انتظار بیش از ۶۰ هزار تماشاگر برای بازی فردا در ورزشگاه گفت: "چه می‌توانم بگویم. روزی که ورزشگاه پر نباشد، برای ما یک سورپرایز بد خواهد بود. حضور زیاد تماشاگران خوب است، این انگیزه‌ای است تا با حمایت آن‌ها وارد ورزشگاه شویم. فردا باید برای هواداران، برای خودمان و به خاطر فوتبال پیروز شویم. حتی اگر هیچ کس فکر نکند که اسلاویا بازی را نمی‌برد، بالاخره فوتبال فوتبال است و ما باید به این فکر کنیم. تغییرات اجباری انجام خواهم داد. به غیر از محرومیت اندیکا، جانلوکا مانچینی مصدوم است، وضعیت اسمالینگ را می‌دانید و تغییرات اجباری در نحوه بازی ما نیز وجود دارد، اما باید برنده شویم."

بازار نقل و انتقالات ژانویه؟
وضعیت ما همیشه برای کاری که می‌توانیم انجام دهیم، مناسب خواهد بود. روی نقل و انتقالات زمستانی حساب می‌کنم، من مربی هستم. ما با هم هستیم، این نیست که من یک چیز بخواهم، تیاگو چیز دیگری و یا مالکان باشگاه چیز دیگری، همه ما یک چیز می‌خواهیم. من حسود نیستم، اما سیتی ۸۰ میلیون یورو برای کالوین فیلیپس داد و در ژانویه او را رد می‌کنند و یک بازیکن دیگر می‌گیرند. ما اما وضعیت دیگری داریم. دوست دارم ۱، ۲، ۳ یا ۴ بازیکن بخریم، همه ما می‌خواهیم به دنبال تقویت تیم باشیم، قوی‌تر شویم، اما در انجام این کار مشکل داریم. صادقانه به شما می‌گویم: اگر در پنجره نقل و انتقالات ژانویه یک مدافع بخریم، خوشحال می‌شوم. آیا این را دوست دارم؟ البته، اما امکان پذیر نیست. آن‌ها (اعضای باشگاه) در تلاش هستند تا گزینه‌هایی را برای خرید یک مدافع به من بدهند. سپس اگر او را بخریم کنیم، برای لیست یوفا مشکل داریم.

1966109

براین کریستنسن و سردار آزمون در لیست قرار می‌گیرند؟
من دوست دارم مردم این را درک کنند و وقتی در مورد اهداف صحبت می‌کنم، صداقتم را درک کنند. خواستن یک چیز است، توانستن یک چیز دیگر است. نمی‌توانیم کاری انجام دهیم جز اینکه یک مدافع جذب کنیم.

رناتو سانچس؟
او فردا بازی می‌کند. او دو هفته متوالی بدون بازی با ما کار کرد. سانچس بازی نکرده و با ما کار می‌کرد. امیدوارم آمادگی او بیشتر شود. او از ترس آسیب عضلانی از ترکیب دور مانده است. اگر او آمادگی لازم را نداشته باشد، انجام مسابقات به شدت دشوار است. بازی فردا برای او مهم است.

آینده مورینیو در رم؟
من نیازی به فکر کردن ندارم. همه چیز را در ذهنم به صورت شفاف درک می‌کنم. فقط می‌توانم از هواداران تشکر کنم و این باعث نمی‌شود در زمین راحت باشم. تیم از من در زمین حمایت می‌کند. مشخص است که باعث افتخارم است و من را احساساتی می‌کند، اما چیزی است که آن را دوست ندارم. به خاطر من تشویق نکنید، این تیم است که باید در زمین حمایت را احساس کند. به هر ترتیب من از آن‌ها تشکر می‌کنم.

غیبت دیبالا؟
یک مسابقه او را داشتیم و یک بازی نداریم. با حضور دیبالا، فیورنتینا قادر به پرس نبود. کسی شبیه به دیبالا نیست، درست مثل روملو لوکاکو و شرایط سختی خواهد بود زیرا نمی‌توان نمایشی که با حضور آن‌ها داشتیم را تکرار کنیم و ما باید آن را طور دیگری انجام دهیم: ما آندره آ بلوتی و جانلوکا پلگرینی را داریم که می‌توانند مهاجم دوم باشند. ما همچنین استفان الشعراوی را داریم.

وضعیت مصدومان؟
سردار آزمون وضعیت سختی دارد اما امید وجود دارد. مانچینی مصدومیت‌ بزرگی دارد. پلگرینی، لئاندرو پاردس و کریستیانته برای بازی فردا در دسترس هستند.

۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
کد خبر: 50125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha