محمدرضا گلزار عضو هیات رئیسه و سرپرست تیم ملی شد + عکس

بازیگر مطرح سینمای ایران به عنوان عضو هیات رییسه انجمن پدل ایران و سرپرست تیم ملی این رشته معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نشست خبری پدل امروز در محل فدراسیون تنیس برگزار شد که در این نشست محمدرضا گلزار به عنوان عضو هیات رییسه پدل و سرپرست تیم ملی این رشته معرفی شد.

در ابتدای این جلسه داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس گفت: در چند سال اخیر با کمک وزارت ورزش، رشد بودجه‌ای خیلی خوبی داشتیم اما رشد پدل نسبت به کشورهای حوزه خلیج فارس کم‌تر است. در این کشورها زمین‌های زیادی احداث شده و فکر می‌کنم با توجه به اقدامات صورت گرفته در سال‌های آیندهنیز شاهد اتفاقات خوبی برای پدل ایران باشیم.

وی ادامه داد: تینس و پدل برای ما شرایط یکسانی دارند و این دو رشته را به یک چشم می‌بینیم،‌ این رشته متعلق به فدراسیون تنیس بود اما در برهه‌ای از زمان به فدراسیون دیگری منتقل شد و دوباره به خانه خود بازگشت و تلاش ما هم بر این است زمینه رشد و توسعه بیشتر این ورزش را مانند تنیس فراهم کنیم. در اینجا باید از مسوولان فدراسیون اسکواش که در گذشته تلاش‌هایی را برای رشد و توسعه این ورزش انجام داده‌اند هم تشکر کنم.

در ادامه این نشست محمدرضا گلزار گفت: در این مدت خیلی تلاش کردم که این سمت را نپذیرم با وجود اینکه من عاشق ورزش هستم، مخصوصاً ورزش پدل که بسیار جذاب است. همه می‌دانیم که پذیرش این سمت چه مسئولیت سنگینی است. زندگی من با ورزش عجین است و همیشه ورزش را به صورت خیلی جدی دنبال می‌کنم، سال‌هاست پدل بازی می‌کنم و امیدوارم روزهای خوبی در راه باشد.

وی ادامه داد: قول دادم که کمک کنم و به عهدم وفادارم، امیدوارم با کمک اهالی رسانه به افتخارات بین‌المللی دست پیدا کنیم. از وزارت ورزش و رئیس فدراسیون تنیس هم تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با کمک هم بدرخشیم.

گلزار در پاسخ به این پرسش که در والیبال حضور کوتاهی داشت و آیا در پدل این دوران طولانی‌تر است یا خیر تاکید کرد: از معدود هنرمندانی هستم که زندگی‌ام با ورزش عجین شده، سال‌ها والیبال را به صورت حرفه‌ای و باشگاهی کار کرده‌ام. در اسکی هم سال‌ها فعالیت داشتم، در پدل هم چندسالی است فعالیت دارم و مطمئن باشید که تیم ملی سال آینده سورپرایزهایی دارد.

او ادامه داد: پدل رشته نوپایی است اما در حال طراحی شبکه‌ای هستیم تا مسابقات پدل پخش زنده و حتی آموزش هم داده شود.

محمدرضا گلزار عضو هیات رئیسه و سرپرست تیم ملی شد + عکس

محمدرضا گلزار عضو هیات رئیسه و سرپرست تیم ملی شد + عکس

محمدرضا گلزار؛ زبل خان دنیای ورزش

۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
کد خبر: 49971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha