افزایش ۲۰ میلیونی «هایماS۸» در ۴۸ ساعت + لیست قیمت

: بازار ایران خودرویی‌ها امروز هم حال و هوایی افزایشی داشتند و پرطرفدارهای آن با رشد یک تا ۱۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اکوایران؛ رشد قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی در بازار امروز رقم خورد که فعالان بازار پیش از این پیش‌بینی کرده بودند، با باز شدن سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ترمز افزایش قیمت در بازار کشیده خواهد شد، اما این اتفاق نیفتاد و ایران‌خودرویی‌ها امروز رشد قیمت را تجربه کردند.

براساس ارزیابی بازار امروز دلار هم کمی افزایش داشت و شاید بتوان رشد قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو را به آن نسبت می‌دهند، هرچند این عامل نتوانست بازار سایپایی‌ها را با خود همسو کند و روند رو به رشد قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو که از روز گذشته زده شده بود امروز هم ادامه پیدا کرد.

در بازار امروز هم بیشترین رشد قیمت به «هایماS۸» رسید و این خودرو افزایش ۱۰ میلیونی در بازار داشت و «پژو۲۰۷ دنده‌ای» هم با افزایش ۵ میلیون در بازار قیمت‌گذاری شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS۸» ، «تارا اتوماتV۲»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار بدون تغییر ۴۸۶ میلیون تومان ماند. «هایما S۸ پلاس» هم مانند روز گذشته در بازار رشد ۱۰ میلیونی را تجربه کرد و یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV۲» هم با رشد سه میلیون در بازار ۷۶۴ میلیون تومان قیمت خورد. «دنا پلاس ۶ دنده توربو» هم رشد ۲ میلیون تومانی داشت و ۷۴۲ میلیونی شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد یک میلیونی امروز ۸۰۴ میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار رشدی پنج میلیونی داشت و ۶۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

اکووووو 12

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
کد خبر: 49748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha