۳۱۰ هزار نفر در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند + مهلت و لینک ثبت‌نام

مشاور رییس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش از ثبت نام بیش از ۳۱۰ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تاکنون بیش از ۳۱۰ هزار داوطلب برای نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کرده‌اند.

دکتر علیرضا کریمیان ضمن اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ می‌توانند تا ۱۱ آذر ۱۴۰۲ با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login برای ثبت نام اقدام کنند. به داوطلبان توصیه می‌شود ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه‌ فرهنگیان برگزار می‌شود.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 49602
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha