باخت پورتو به بارسلونا در شبی که طارمی یک گل آفساید زد + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم‌های بارسلونا اسپانیا و پورتو پرتغال از گروه H با قضاوت دنیله اورساتو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک بارسلونا به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،دیدار تیم‌های بارسلونا اسپانیا و پورتو پرتغال از گروه H با قضاوت دنیله اورساتو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک بارسلونا به پایان رسید.

بازی رفت دو تیم با برتری یک بر صفر بارسلونا به پایان رسیده بود و هر دو تیم با ۹ امتیاز به دنبال صدرنشینی در گروه H رقابت‌ها بودند. مهدی طارمی که پس از نمایش درخشان در ترکیب تیم ملی ایران در دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل هنگ کنگ و ازبکستان با زدن دو گل و ثبت یک پاس گل به پرتغال بازگشته و در یک دیدار جام حذفی استراحت کرده و دور از لیست بود، امشب دوباره به ترکیب اضافه شد ولی درخشش او منجر به گل یا پاس گل نشد، اما روی باز شدن دروازه آبی اناری‌ها نقش داشت.

مهدی طارمی در دقیقه ۲۲ یک کرنر با حرکت سریع به محوطه جریمه بارسا و شوت‌زنی در برخورد با پای آرائوخو گرفت ولی چهار دقیقه بعد خودش گلزنی کرد که گل او را کمک داور دوم و VAR رد کردند.

پورتو که برای لحظاتی بازی را در دست گرفته بود، در دقیقه ۳۰ حمله همه جانبه‌ای را آغاز کرد که پاس در عرض گالنو در پشت محوطه جریمه را مهدی طارمی با شوت محکم زد که ضربه او برگشت داده شد، اما در ریباند بازهم توپ به گالنو رسید ولی این بار شوت پرقدرت او بعد از دفع توپِ ایناکی پنیا در سمت راست محوطه به په‌په رسید تا او با ضربه‌ای محکم گل اول بازی را بزند.

شادی گل پورتو تنها ۲ دقیقه ادامه داشت و ژائو کانسلو روی یک حرکت تماشایی و شوت دیدنی بازی را به تساوی کشاند.گل دوم بارسلونا توسط ژائو فلیکس در دقیقه ۵۷ روی پاس ژائو کانسلو به ثمر رسید. فلیکس پاس کات‌بک هم وطنش را با ضربه ای دقیق وارد دروازه پورتو کرد.

با این نتیجه بارسلونا ۱۲ امتیازی شد و دست بالاتر را نسبت به پورتو ۹ امتیازی برای صعود به عنوان صدرنشین را خواهد داشت.

فیلم خلاصه بازی بارسلونا ۲ - پورتو ۱ (گزارش اختصاصی)

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 49535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha