جدیدترین تصویر از نورالدین و رونی کلمن در سریال «نون‌خ»

جدیدترین تصویر از نورالدین و رونی کلمن در فصل پنجم سریال کمدی «نون‌خ» ساخته سعید آقاخانی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فصل جدید مجموعه «نون خ» با محوریت محیط زیست در ۲۵ قسمت در حال ساخت است. این روزها بخشی از این سریال در استان سیستان و بلوچستان تصویربرداری می‌شود و تا چهل روز آینده عوامل در چابهار مشغول به تصویربرداری هستند.

جدیدترین تصویر از نورالدین و رونی کلمن در فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» ساخته سعید آقاخانی را مهدی فرجی تهیه کننده این سریال رونمایی کرد.

فصل پنجم سریال «نون خ» شامل ۲۵ قسمت است و پخش آن همزمان با شروع ماه رمضان شروع می‌شود و ادامه آن در نوروز سال ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

جدیدترین تصویر از رونی کلمن در سریال «نون خ»

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.

نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تاکنون ۴ فصل از این مجموعه ساخته شده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شدند.

۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 49376
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha