نماینده سابق مجلس ۳۱ هزار یورو گرفته ۱۵ هزارتای دیگر هم می خواهد؛ سه میلیارد سنوات هم اضافه کنید

در حالی که رئیس اسبق فدراسیون تیراندازی سال گذشته ۳۱ هزار یورو از این فدراسیون دریافت کرد، حال شنیده می‌شود با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش درخواست مطالبه دیگر ۱۵ هزار یورویی‌ را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از ایسنا، فدراسیون تیراندازی جزو فدراسیون‌هایی است که همیشه با بدهی‌های مالی زیادی روبرو بوده است. بعد از رسیدن مرتضی قربانی به ریاست این فدراسیون نیز بارها موضوع بدهی ۳۰ میلیاردی به جا مانده از دوره هاشمی و دادگر مطرح شده بود اما مشخص نبود که علاوه بر این ۳۰ میلیارد، بدهی‌هایی هم مربوط به رئیس اسبق این فدراسیون وجود دارد.

مهدی هاشمی که از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۵ ریاست فدراسیون تیراندازی را بر عهده داشته حالا بعد از گذشت ۷ سال از پایان حضورش در این فدراسیون خواهان دریافت مطالباتش شده و تاکنون مبلغ ۴۶ هزار یورو (۳۱ هزار + ۱۵ هزار یورو) به علاوه سه میلیارد و سیصد میلیون تومان بدهی فدراسیون به خودش بابت حقوق و سنوات را اعلام کرده که البته تاکنون مبلغ ۳۱ هزار یوروی آن را دریافت کرده است.

شنیده می‌شود هاشمی در آخرین مورد در اواخر مهر سال جاری با ارسال یک نامه به وزارت ورزش و شخص وزیر اعلام کرده که مبلغ ۱۵ هزار یورو از فدراسیون تیراندازی طلب دارد. که این مطالبات ارزی هم مربوط به همان دوره ریاست وی در فدراسیون می‌شود.

مطالبه جدید ۱۵ هزار یورویی بعد از طلب ۳۱ هزار یورویی در سال قبل

البته درخواست جدید هاشمی مبنی بر ۱۵ هزار یورو در حالی است که او بعد از دریافت مبلغ ۳۱ هزار یورو در اسفند ۱۴۰۱ اعلام کرده بود که دیگر هیچ‌ ادعای دیگری نسبت به هزینه‌های صورت گرفته ارزی در دوران مدیریتش ندارد اما گویا اکنون مطالبه ۱۵ هزار یورویی جدید دارد.

هاشمی که پیش‌تر در زمان دادگر و سرپرستی مبینی هم برای مطالباتش اقدام کرده بود در اواخر سال ۱۴۰۱، خواهان طلب ۳۱ هزار یوررویی شد. او بعد از ۶ سال از پایان دوره ریاستش گویا در زمان قربانی پیگیر مطالباتش شد و با ارائه کپی فاکتورهای مربوط به آن دوره خواهان دریافت مبلغ ۳۱ هزار یورو از فدراسیون شد که ظاهرا فدراسیون آن را پرداخت کرده است. هاشمی بعد از دریافت این مبلغ اقرار کرده بود دیگر هیچ ادعایی نسبت به هزینه‌های صورت گرفته در دوران مدیریتش ندارد اما حالا درخواست طلب ۱۵ هزار یورویی دارد. البته در این شرایط باید دید که فدراسیون تیراندازی بابت پرداخت ۳۱ هزار یورو به شخص هاشمی پاسخی برای سازمان بازرسی دارد؟

مسدود شدن حساب فدراسیون تیراندازی بابت سنوات!

هاشمی همچنین در سال ۱۴۰۲ از فدراسیون تیراندازی شکایت کرد و خواهان حقوق و سنوات خود از دوران ریاستش شد. با همین شکایت حساب فدراسیون مسدود و مبلغ سه میلیارد و سیصد میلیون تومان از حساب فدراسیون برداشت شد. البته فدراسیون این موضوع را از دیوان عدالت اداری پیگیری کرد و موقتا این مبلغ به حساب فدراسیون بازگشت. البته حساب فدراسیون درست همزمان با این اتفاق به خاطر بدهی مالیاتی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیونی که مربوط به سال ۹۱ بود نیز مسدود شد و فدراسیون مجبور به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی مربوط به دوره ریاست هاشمی نیز شد.

۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 49107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha