تهدید اتمی غزه، ساعت صفر نابودی اسرائیل

رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است.

‌به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سال ۲۰۱۷ پیمان منع جنگ‌افزار هسته‌ای در سازمان ملل متحد به تصویب رسید، اما کشورهای دارای سلاح اتمی آن را بایکوت کردند. رژیم صهیونیستی در کنار دیگر دارندگان سلاح اتمی به این معاهده رای نداد.

رژیمی که کلاهک‌های اتمی متعددی دارد و عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم نیست تا دست خود را برای استفاده از این سلاح کشتار جمعی باز بگذارد و نکته جالب اینجاست که هیچ فشاری بر روی این رژیم برای عضویت در آژانس نیست، اما بر روی کشورهایی مثل ایران که سلاح اتمی ندارند کلی جار و جنجال بر سر برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای‌اش وجود دارد.

رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی تا کنون معادل دو بمب اتمی را بر سر مردم غزه آوار کرده است، اما متحدانش طبق معمول چشم خود را بر این جنایت حقوق‌بشری بسته‌اند.

صهیونیست‌ها که برای مردم فلسطین قائل به رعایت موازین حقوق بشر نیستند با حمله به اماکن غیرنظامی مثل بیمارستان‌ها، مساجد و مدارس دست به نسل‌کشی فلسطینیان زده‌اند تا به خیال خود شکست در عملیات طوفان الاقصی را جبران کنند.

رژیم صهیونیستی که ارتش تا دندان مسلح خود را به سوی مردم کودکان، زنان و غیرنظامیان هدف گرفته‌ به خوبی می‌داند که کشتن غیرنظامیان هیچ آورده‌ای برای آن‌ها از نظر نظامی ندارد، اما، چون خوی درندگی آن‌ها سیری‌ناپذیر است دست از نسل‌کشی برنمی‌دارند.

سران رژیم صهیونیستی که حمایت ملت‌های دولت‌های متحد خود را به‌دلیل کشتار غیرنظامیان از دست داده‌اند حرف از بمباران اتمی فلسطینیان زده‌اند.

«عمیخای الیاهو»، وزیر میراث رژیم صهیونیستی (عضو حزب عوتسما یهودیت) دومین مسئول در این رژیم است که در روزهای اخیر خواستار بمباران غزه با بمب اتم شده‌اند.

عمیخای الیاهو

الیاهو صبح روز یکشنبه با حضور در برنامه تلویزیونی «کول براما» گفت: ارتش اسرائیل ضربات قدرتمندی به حماس میزند. اما این صددرصد همان شیوه‌ای است که من میخواهم؟ خیر. شاید ۶۰ درصدش باشد.

به گزارش «یدیعوت آحارونوت»، الیاهو در پاسخ مجری که پرسید، چه چیزی انتظار دارید آیا انتظار بمب اتم دارید، با بیان اینکه «در غزه کسی نداریم که دخیل نباشد»، گفت: این هم یکی از راه‌هاست. راه دیگر مطمئن شدن از چیزی است که برای ما مهم است. آن‌ها از مرگ نمیترسند پس این کاری نمیکند برای آنها. باید بفهمیم چه چیزی آن‌ها (مردم غزه) را می‌شکند... ما با اخلاق من‌درآوردی، بازدارندگی ارتش دفاعی اسرائیل را شکسته‌ایم.

وقتی مجری برنامه اشاره کرد که ۲۴۱ اسرائیلی در نوار غزه در اسارت هستند، این وزیر گفت: بالاخره جنگ تاوان هم دارد.

این وزیر صهیونیست با اشاره به مردم غزه افزود: ما به نازی‌ها کمک‌های بشردوستانه نمی‌دهیم. در غزه چیزی به نام اینکه کسی دخیل نیست نداریم.

همه کشورها باید رویکرد حیوان‌صفتانه رژیم صهیونیستی را محکوم کنند

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: مواضع وزیر میراث رژیم صهیونیستی، غیرمنطقی، خلاف حقوق بین‌الملل و ناشی از خوی وحشیانه رژیم صهیونیستی است.

ابوالفضل عمویی

وی ادامه داد: واکنش‌های بین‌المللی به این موضع بسیار گسترده بود و به جایی رسید که مقامات رژیم اشغالگر قدس هم نسبت به این اظهارات موضع‌گیری کردند، اما واقعیت این است که خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در عناصر مدیریتی این رژیم جریان دارد و همه دنیا باید یکصدا نسبت به این رویکرد حیوان‌صفتانه واکنش منفی نشان دهند و آن را محکوم کنند.

سخنگوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: این مواضع هشدار بسیار مهمی برای طرف‌های غربی است که بتوانند واقع‌بینانه یک شناخت دقیقی نسبت به ماهیت رژیم صهیونیستی پیدا کنند در عین حال آزمون مهمی برای صداقت این کشورها در موضوع حقوق بشر است. حقوقی که به روشنی علیه مردم فلسطین نادیده گرفته شده است.

اظهارات وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص حمله اتمی با واکنش حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان همراه شد.

امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص تهدید وزیر رژیم صهیونیستی در استفاده از بمب اتم در غزه نوشت: اظهارات وزیر رژیم اسرائیل به استفاده از بمب اتمی نشانگر شکست واقعی رژیم در برابر مقاومت است.

حسین امیرعبداللهیان

شورای امنیت سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی‌اتمی باید برای خلع سلاح اتمی این رژیم وحشی و آپارتاید فوری و بدون وقفه اقدام کند.

فردا دیر است. مسئولیت کامل این نسل‌کشی با کاخ سفید است.

اسرائیل در قد و قواره حمله اتمی نیست

محمود عباس‌زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات وزیر رژیم صهیونیستی در استفاده از بمب اتم علیه مردم فلسطین اظهار کرد: به نظر من صهیونیست‌ها این حرف‌ها را می‌زنند تا اصل قضیه تحت‌الشعاع قرار بگیرد. پاشنه آشیل و مهمترین نگرانی و نقطه ضعف رژیم صهیونیستی نامشروع بودن آن است و سران صهیونیست در برابر این مطالبه مردم منطقه که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، عاجز مانده‌اند.

عباس‌زاده مشکینی

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با بزرگ کردن تهدیدات خود و بلوف‌های سنگین می‌خواهد مطالبه تقلیل جنایات این رژیم را در راس اخبار و مطالبات دولت‌ها و ملت‌‎های منطقه قرار دهد.

عباس‌زاده مشکینی گفت: غربی‌ها و صهیونیست‌ها تلاششان بر این است که بحث بحران مشروعیت اسرائیل را تحت‌الشعاع قرار دهند.

وی با اشاره به تهدید اتمی وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اسرائیلی‌ها نمی‌توانند چنین غلطی بکنند، چون در این قد و قواره نیستند و استراتژی اصلی آن‌ها از این تهدیدات و گنده‌گویی‌ها این است که جنایات خود را تحت‌الشعاع قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ما باید تحلیل‌ها در خصوص تهدید اتمی اسرائیل را به این سو ببریم که وقتی رژیم صهیونیستی ۲۰۰ کلاهک اتمی دارد بدین معناست که اگر مشروعیت داشت به چنین تجهیزاتی نیاز نداشت و ما باید تحلیل‌ها را به سمت نامشروع بودن این رژیم ببریم.

عباس‌زاده مشکینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی است، گفت: این رژیم ریشه و تاریخ ندارد و بر مبنای خون، جنایت و اشغال پایه‌گذاری شده است لذا به نظر من تا همین امروز که خود را سست و لرزان نگه داشته است جای سوال است، چون اصولا باید از بین می‌رفت.

وی اظهار کرد: شکاف‌های سنگینی که در هیئت حاکمه اسرائیل شاهد هستیم را تا کنون ندیده بودیم. الان اسرائیل از جنایات در غزه استفاده می‌کند تا شکاف‌های داخلی خود را تحت‌الشعاع قرار دهد، چون می‌خواهد تهدید را از داخل به بیرون بکشد و یک دشمن مشترکی درست کند تا انسجام درونی خود را بیشتر کند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس بیان کرد: ما باید تلاش کنیم جنایات رژیم صهیونیستی محدود و قطع شود، چون جان کودکی که در این حملات از دست می‌رود مثل این است که یک ملت از دست می‌رود چراکه جان انسان‌ها بسیار ارزشمند است. کشته شدن یک انسان به اندازه کشته شدن یک جمعیت کره زمین درد دارد لذا در مرحله اول باید جلوی جنایات رژیم اشغالگر قدس گرفته شود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهارات وزیر کابینه خود در حمله اتمی رد کرده و گفته است: صحبت وزیر عمیخای الیاهو کاملا با واقعیت بیگانه است. اسرائیل و ارتش اسرائیل بالاترین سطح استانداردهای حقوق بین‌الملل را برای جلوگیری از آسیب رسیدن به افراد غیردرگیر رعایت می‌کنند و ما تا پیروزی این کار را انجام خواهیم داد.

این اظهارات نتانیاهو مبین این امر است که وی به خوبی می‌داند هرگونه استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی به‌ویژه بمباران اتمی می‌تواند ساعت صفر نابودی اسرائیل را کوک کند.

۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 48846
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha