حضور زنان برای تماشای بازی پیکان – پرسپولیس مشروط شد

هواداران می‌توانند دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد هواداران می‌توانند دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنند. حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان قزوین درباره وضعیت حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس گفت: ورود هواداران به ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مشکلی ندارد. سامانه بلیت‌فروشی از ساعاتی بعد شروع به کار می‌کند و ما از سامانه باشگاه شمس آذر استفاده کردیم.

وی در مورد درصد ورود هواداران تیم پرسپولیس به ورزشگاه خاطرنشان کرد: تلاش کردیم مسئله نسبت ۹۰ به ۱۰ درصد ورود تماشاگران به ورزشگاه را رعایت کنیم. کنترل این موضوع در اختیار ما نیست و لازم است خود دوستان چنین نکته‌ای را رعایت کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین درباره حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه گفت: گیت ورودی ما دچار مشکل شده و درصدد حل آن هستیم. اگر این مشکل حل شود، ورود بانوان به ورزشگاه سردار آزادگان بدون مانع خواهد بود. شرایط ورود بانوان تا ۵۰۰ نفر را داریم و ساختار ما پاسخگوی تعداد بیشتری نیست. مقامات استان قزوین اعتباری در نظر گرفته‌اند تا مشکل صندلی‌ها برطرف شود و اگر این اتفاق بیفتد، بانوان حضور بیشتری در ورزشگاه خواهند داشت.

تیم‌های پیکان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۵۰ روز پنجشنبه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم می‌روند.

۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 48187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha