گواردیولا فقط داور را کتک نزد! + عکس

پپ گواردیولا پس از پایان بازی امشب تیمش و شکست مقابل نیوکسل و حذف از جام اتحادیه، بسیار عصبی شد و به شدت به داور بازی اعتراض کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، منچستر سیتی در نیمه اول بازی امشب برابر نیوکاسل نتوانست موقعیت زیادی خلق کند و گل الکساندر ایساک در ابتدای نیمه دوم کافی بود تا تیم پپ گواردیولا بار دیگر از جام اتحادیه حذف شود.
منچسترسیتی چهار بار متوالی بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ قهرمان این رقابت‌ها شد، اما در فصل گذشته موفق به کسب این جام نشد و از کسب چهار گانه بازماند. در همین حال، نیوکسل پس از باخت به منچستریونایتد در فینال فصل گذشته در ماه فوریه، امیدوار است امسال کار نیمه تمام خود را به پایان برساند.

1932001

سرمربی منچستر سیتی، در نیمه دوم این بازی چندین بار به تصمیمات کریس کاوانا، داور بازی اعتراض کرد. از صحنه کارت زردهای مانوئل آکانجی و کالوین فیلیپس تا چند صحنه دیگر، تا اینکه در دقیقه ۷۹ صبر داور به سر آمد و با یک کارت زرد پپ را جریمه کرد. همین کافی بود تا پپ عصبانی‌تر و کلافه‌تر از قبل شود و بعد از بازی اعتراضات خود را به شکل شدیدتری ادامه داد. صحنه‌های اعتراض پپ به داور در شبکه‌های مجازی وایرال شده و مورد بحث هواداران قرار گرفته است. با این حال داور تمایلی به جریمه بیشتر پپ نداشت و به همان کارت زرد دقیقه ۷۹ بسنده کرد.

باید دید این اعتراض شدید باعث محرومیت و یا جریمه پپ گواردیولا خواهد شد یا خیر.

1932008

1932009

1932010

1932011

۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۹
کد خبر: 47446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha