نمایش ترسناک النصر با ۵ گل، بدون کریس! + فیلم خلاصه بازی

النصر عربستان بدون حضور دو ستاره نامدارش موفق به کسب پیروزی مقابل تیم احد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در یکی از مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام پادشاهی عربستان، تیم فوتبال النصر در غیاب ستاره‌هایی مثل کریستیانو رونالدو و مارسلو بروزوویچ، از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل جده مقابل تیم احد قرار گرفت.

فیلم خلاصه بازی احد - النصر

النصر که بازی را با ترکیب نواف العقیدی، نواف بوشل، آیمریک لاپورت، عبدالله العمری، الکس تلس، عبدالله الخیبری، سکو فوفانا، اوتاویو، اندرسون تالیسکا، عبدالرحمن غریب و سادیو مانه آغاز کرده بود، با نمایش هجومی و زدن پنج گل این بازی خارج از خانه برابر احد را به پایان رساند.

سادیو مانه در دقیقه ۱۶ برای النصر گلزنی کرد که در دقیقه ۴+۴۵ تیم احد توانست کار را به تساوی بکشد، اما در نیمه دوم شاگردان لوئیز کاسترو توانستند نمایش فوق العاده‌ای ارائه کنند و چهار گل بزنند.

تیم فوتبال النصر در نیمه دوم با گلزنی سکو فوفانا، اندرسون تالیسکا، ایمن یحیی و مشاری النصر موفق به کسب پیروزی پنج بر یک مقابل تیم احد شد تا به مرحله یک هشتم نهایی جام پادشاهی عربستان صعود کند.

1930904

النصر عربستان که در هفت مسابقه اخیرش از جمله دیدار با پرسپولیس، هفت پیروزی در رقابت‌های لیگ روشن و لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده بود، در جام پادشاهی نیز مقابل تیم احد توانست این روند را ادامه دهد و به پیروزی پنج بر یک دست پیدا کند.

نکته جالب توجه برای النصر عربستان این است که آنها در هشت بازی اخیرشان ۳۲ گل به ثمر رساندند؛ آمار عجیب ۴ گل در هر بازی که البته سهم پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا دو گل بود.

۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 47363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha