بازار مسکن در این محله قدیمی، زمستانی شد + جدول قیمت

به گفته یک واسطه‌گر ملکی در یوسف آباد، بازار رهن و اجاره و خرید و فروش مسکن در این محله، هر دو در وضعیت رکود قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، محله یوسف‌آباد در منطقه ۶ و در مرکز تهران واقع شده و از غرب به بزرگراه کردستان و محله امیرآباد، از شرق به خیابان ولی‌عصر و محله عباس‌آباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ونک و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف‌آباد متصل می‌شود.یک واسطه‌گر ملکی در یوسف آباد می‌گوید: بازار رهن و اجاره و خرید و فروش مسکن در این محله، هر دو در وضعیت رکود قرار دارد.

به گفته وی، با وجود اینکه سال گذشته برای بازار رهن و اجاره مشتری وجود داشت اما در سال جاری اکثر مستاجران برای اینکه هزینه‌های جابه‌جایی را متحمل نشوند، تمدید قرارداد می‌کنند.

در محله یوسف آباد، رهن واحدی با ۱۶۵ مترمربع زیربنا، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و اجاره ماهانه آن، ۱۶ میلیون تومان است. برای رهن کامل آپارتمانی ۶۰ متری، یک میلیارد تومان و برای رهن واحدی ۱۱۱ متری، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

برای واحدی با ۱۰۰ مترمربع زیربنا، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۰ میلیون تومان اجاره ماهانه و برای واحدی با ۹۰ مترمربع زیربنا، ۲۵۰ میلیون تومان رهن و ۱۸ میلیون تومان اجاره در نظر گرفته شده است.

مسکنننن

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 47189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha