امباپه با پنالتی ناجی پی اس جی شد + فیلم خلاصه بازی

پاری سن ژرمن در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان دورتموند بود که این بازی با نتیجه ۲-۰ به سود شاگردان لوئیز انریکه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پاری سن ژرمن و دورتموند در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲-۰ پاریسی‌ها به پایان رسید. در این مسابقه شاهد مالکیت پاریسی‌ها بر میدان بودیم و شاگردان انریکه از جناحین به سوی دروازه دورتموند حمله می‌کردند. نیمه اول حملات پاریسی‌ها توسط دفاع دورتموند خنثی شد اما کیلیان ام باپه در نیمه دوم به وسیله پنالتی گره را برای پاری سن ژرمن باز کرد. سپس اشرف حکیمی با حرکت و گل تماشایی خود اختلاف را به عدد ۲ رساند. زنبورها پس از دریافت گل دوم کمی به خود آمدند و تیر دروازه میزبان را نیز لزراندند؛ اما در نهایت شاگردان ترزیچ راه به جایی نبردند تا پی‌اس‌جی با این پیروزی و با توجه به تساوی نیوکاسل، به صدر جدول گروه F صعود کند.


فیلم خلاصه بازی پاری سن ژرمن و دورتموند

نیمه اول (پاری سن ژرمن ۰-۰ دورتموند):

مطابق انتظار نیمه اول با مالکیت توپ پاری سن ژرمن سپری شد. شاگردان لوئیز انریکه نبض بازی را در اختیار داشتند و از طریق وینگرهایشان به دنبال راهی برای نفوذ به محوطه جریمه دورتموند بودند. مارسل زابیستر، هافبک دورتموند در دقیقه ۱۴ مسابقه به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به فلیکس انمچا داد. زنبورها نیز سعی داشتند از طریق دونیل مالن و کریم آدیمی به سمت دروازه میزبان ضد حمله بزنند. در دقیقه ۱۹ اولین خطر جدی روی دروازه دو تیم شکل گرفت؛ شوت ویتینیا روی پاس اشرف حکیمی تیر دروازه شاگردان ادین ترزیچ را لرزاند. در ادامه با وجود مالکیت ۷۸ درصدی پی‌اس‌جی بر میدان، آن‌ها نتوانستند خطری جدی روی دروازه دورتموند ایجاد کنند و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم (پاری سن ژرمن 2-0 دورتموند):

ام باپه از پنالتی تقدیمی زوله نهایت استفاده را کرد؛ پس از برخورد توپ به دست نیکولاس زوله در محوطه جریمه دورتموند، داور به سود پاری سن ژرمن اعلام پنالتی کرد و کیلیان ام باپه گل اول پی‌اس‌جی را به ثمر رساند. گرگور کوبل، دروازه‌بان دورتموند مسیر توپ را تشخیص داد اما پنالتی ام باپه به حدی دقت و سرعت داشت که وارد دروازه شود.

اشرف حکیمی دفاع تیم سابقش را نابود کرد؛ پس از یک و دو اشرف حکیمی با ویتینیا، ستاره مراکشی در محوطه جریمه دورتموند صاحب توپ شد و پس از یک حرکت تماشایی با شوت بیرون پای خود دروازه دورتموند را گشود.

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 47180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha