۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 46527
نازی‌آباد یتیم شد + تصاویر

سردار سیدعلی صنیع‌خانی از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس و بازنشسته سپاه پاسداران که برادر شهیدان سیدمحمد و سیدحسن صنیع‌خانی نیز بود، بعد از یک دوره بیماری ‌دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد سیدعلی صنیع‌خانی که از نخستین مسوولان کمیته و سپاه در جنوب شهر تهران بود، از قبل انقلاب، در قالب یک موسسه مردم‌نهاد، خود را به‌طور خستگی‌ناپذیر وقف آموزش و رسیدگی به دانش‌آموزان مستضعف جنوب تهران و خانواده‌های آنها کرده و تا آخرین روزهای زندگی دنیوی خویش نیز از این کار دست نکشید. در همین حال عمادالدین باقی در مطلبی در سوگ سردار سیدعلی صنیع‌خانی با عنوان «نازی‌آباد یتیم شد» نوشت: همیاران نازی‌آباد، نهاد مدنی ارجمندی که به ابتکار صنیع‌خانی تاسیس شد، یتیم شد.

اطلاعیه سپاه پاسداران درپی درگذشت یک سردار

در پی درگذشت سردار سیدعلی صنیع‌خانی از پیشکسوتان دفاع مقدس روابط عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

متن اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانباز سرافراز سپاه اسلام سردار سیدعلی صنیع‌خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس و بازنشستگان ارجمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برادر شهیدان گرانقدر سیدمحمد و سیدحسن صنیع‌خانی موجب تأثر و اندوه خاطر شد.

او در زمره فعالین نهضت امام خمینی (ره) و مبارزه علیه رژیم پهلوی و شکلگیری هسته‌های اولیه کمیته انقلاب اسلامی و سپاه در مناطق جنوبی تهران و سپس در دوران دفاع مقدس و در پشتیبانی و تمشیت ترابری واحدها و یگان‌های رزم نقش‌های مؤثری از خود بر جای گذارد.

مصیبت فقدان آن مرحوم را به خاندان صنیع‌خانی، به‌ویژه والد ارجمند و فرزندان گرامی وی و سایر داغدیدگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای رحمان برای او حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و برادران شهیدش و صبر و شکیبایی برای سوگ‌دیدگان طلب می‌کنیم.

سردار سیدعلی صنیع خانی تحت عمل جراحی قرار گرفت | پایگاه خبری جماران

سلام نو - سردار سیدعلی صنیع خانی درگذشت + عکس - صاحب‌خبر

نازی‌آباد یتیم شد + تصاویر

نازی‌آباد یتیم شد + تصاویر

سیدعلی صنیع خانی به روایت تصویر | پایگاه خبری جماران

۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 46527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha