پخش زنده بازی تراکتورسازی و مس رفسنجان؛ ساعت ۲۰:۰۰ امروز + لینک

امروز و در هفته چهارم لیگ برتر تیم‌های تراکتورسازی و مس رفسنجان در تبریز به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز آغاز می‌شود و تراکتور از ساعت ۲۰ در تبریز میزبان مس رفسنجان است.

لینک پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان امروز

بعد از خرید ۱۴ بازیکن باشگاه تراکتور همچنان نیازهای مختلفی در اسکواد خود دارد و امیدوار است با جذب آخرین بازیکنان موردنظر، نواقص خود برای ورود به جمع مدعیان را برطرف کند.
اگرچه این باشگاه ۷ سهمیه لیگ برتری خود را مورد استفاده قرار داده و لیست خارجی و لژیونر را هم تکمیل کرده اما این باشگاه درصدد جذب بازیکنانی است که نیازهای سرمربی این تیم را پاسخ بدهد و حداقل در دو پست شرایط را به سود این تیم تغییر دهد.
البته لیست ۱۹ نفره تراکتور کاملا پر شده و این تیم برای جذب بازیکنان بعدی باید نفراتی را از لیست بزرگسالان خارج کند که کار بسیار دشواری برای مدیریت این باشگاه خواهد بود چرا که ثبت قرارداد بازیکنان این تیم انجام شده و خروج بازیکن منوط به رضایت طرفین است.
* تراکتور به دنبال جذب ۲+۱ بازیکن
باشگاه تراکتور چند راه حل را برای روزهای پایانی خود در نظر گرفته که به نظر می‌رسد خروج یک بازیکن، فصل مشترک تمام راه حل‌های این باشگاه باشد. اما به هر حال ممکن است تراکتور تا روز هشت شهریور که پایان نقل و انتقالات است، سه بازیکن به خدمت این تیم در بیایند.
* پیشنهاد معاوضه در دستور کار نصیرزاده

باشگاه تراکتور قصد دارد برای تقویت خود یکی از بازیکنانش را وارد معامله با یکی از تیمهای لیگ برتری کند تا یکی از چهره‌های شاخص اما نیمکت‌نشین این تیم را به خدمت بگیرد. البته تراکتور از ابتدای نقل و انتقالات جذب این بازیکن را دنبال می‌کرد اما در نهایت به سرانجام نرسید.
* مهاجم خارجی، علامت سوال بزرگ تراکتور
باشگاه تراکتور از ابتدای نقل و انتقالات جذب مهاجم خارجی را دنبال می‌کرد و حتی قرار بود خمس با خود مهاجم خارجی را به ایران بیاورد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. با این حال پرونده جذب مهاجم خارجی همچنان برای این باشگاه باز است و آنها این موضوع را دنبال می‌کنند.
* روز پایانی نقل و انتقالات، داغِ داغ
تراکتور که مراحل نهایی برای اقدامات نقل و انتقالاتی خود را دنبال می‌کند، امیدوار است تا روز چهارشنبه بتواند به اهداف خود دست یابد. در این صورت احتمالا تراکتور برای دیدار با استقلال خوزستان پرستاره‌تر و متوازن‌تر خواهد بود. به هر حال، اگرچه هنوز اتفاق رسمی نیفتاده اما مذاکرات در پشت پرده ادامه دارد و زنوزی در تلاش است تا بهترین تصمیم ممکن را برای آینده تیمش اجرایی کند.

۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 46446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha