ده‌ها ایده برنامه‌سازی دارم که مثل «زندگی پس از زندگی» تکان‌دهنده است

مجری و تهیه‌کننده تلویزیون گفت: ده‌ها ایده برنامه‌سازی دارم که هر کدامش به اندازه «زندگی پس از زندگی» تکان دهنده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد عباس موزون، مجری و تهیه‌کننده «زندگی پس از زندگی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا، درباره ادامه ساخت این برنامه در رمضان سال آینده اظهار داشت: معاون سیما و رئیس سازمان صداوسیما با ساخت ادامه برنامه موافق هستند. ولی برای برنامه سال بعد کارهای اداری‌اش باید انجام شود. مشغله واحدهای مختلف صداوسیما زیاد است. باید تامل کنیم تا نوبت به ما برسد.

وی با یادآوری این نکته که هر سال ضبط برنامه ۵ ماه قبل از ماه رمضان انجام می‌شود توضیح داد: هر سال ما برای ضبط حدود ۵ ماه فرصت داریم که به نظر من باید زودتر از این ها باشد. یک سری کارهای اداری و پیچ و خم‌های معمول و حاکم در سازمان وجود دارد که باید انجام شود. معمولا وقتی به زمان نزدیک می‌شویم همه واحدها بیشتر فعال می شوند.

تعداد تجربه‌گرانی که حرف‌هایشان مفید هم باشد سالانه به سختی به ۳۰ نفر می‌رسد موزون با اشاره به این که تعدادی تجربه‌گر شناسایی شده‌اند اظهار داشت: باید افرادی را انتخاب کنیم که موثر باشند، این افراد باید راستی آزمایی هم بشوند. تعداد این تجربه‌گران که حرف‌هایشان مفید هم باشد سالانه به سختی به ۳۰ نفر می‌رسد.

این تهیه کننده گفت: ده‌ها ایده دارم که هر کدامش به همین اندازه و حتی بیشتر تکان‌دهنده است. این ایده‌ها می‌تواند نظر مخاطب را جلب کند. برای مدیران و مخاطبان، نباید این تصور ایجاد شود که موزون یک ایده خوب دارد و می‌خواهد همین ایده را ادامه بدهد. این نگاه کافی و بسنده نیست. اگر باور کنند که ایده های دیگری دارم که مخاطب را جذب می‌کند و مفید است، آن ایده را می شود اجرا کرد.

موزون با تاکید بر این که برای ساخت برنامه جدید باید به او اعتماد کنند گفت: من زمانی که برنامه «زندگی پس از زندگی» را ساختم مخاطب من را نمی‌شناخت و اعتمادی وجود نداشت. الان که شناخت و اعتماد وجود دارد، قول می دهم ایده‌های دیگر بنده هم موفق باشد.

زندگی پس از زندگی برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء، روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه، مهمان روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

فصل اول «زندگی پس از زندگی» روایتی از تجربه‌های نزدیک به مرگ + لینک‌ها

فصل دوم «زندگی پس از زندگی» روایتی از تجربه‌های نزدیک به مرگ + لینک‌ها

فصل سوم «زندگی پس از زندگی» روایتی از تجربه‌های نزدیک به مرگ + لینک‌ها

فصل چهارم «زندگی پس از زندگی» روایتی از تجربه‌های نزدیک به مرگ + لینک‌ها

فصل پنجم «زندگی پس از زندگی» روایتی از تجربه‌های نزدیک به مرگ + لینک‌ها

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 45825

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha