ماجرای سرگردانی مسافران پرواز استانبول- تهران

چند نفر از مسافران پرواز استانبول- تهران هواپیمایی آتا که از یکشنبه شب در فرودگاه استانبول سرگردان بودند، پس از رسیدن به فرودگاه امام(ره) با کمک اورژانس فرودگاهی بهبود یافتند و توانستند از هواپیما خارج شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پرواز استانبول به تهران هواپیمایی آتا که از یکشنبه شب در فرودگاه استانبول تاخیر داشت، ظهر روز دوشنبه در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشست اما برخی مسافران به دلیل فشار روانی ناشی از تاخیر دچار بدحالی شدند و امکان خروج از هواپیما را نداشتند.

همزمان گروهی از مسافران در اعتراض به سرگردانی خود در فرودگاه استانبول و عدم پاسخگویی نماینده آتا و اسکان مسافران، به نشانه اعتراض از هواپیما پیاده نشدند.

کادر فرودگاه امام روز دوشنبه مجبور به حضور در هواپیما و شنیدن شکایت مسافران شدند و با آرام کردن فضا، به‌تدریج مسافران راضی به خروج از هواپیما شدند.

در همین زمینه، جواد صالحی، مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی با اشاره به تداوم بی نظمی‌های آتا و دردسرآفرینی برای فرودگاه توضیح داد: حال یکی از مسافران این پرواز که دچار افت فشار شده بود با کمک اورژانس فرودگاه امام بهبود پیدا کرد.

وی ادامه‌ داد: به دفعات شکایت مردم از پروازهای آتا در محیط فرودگاه دریافت شده که اکثر شکایت‌ها درباره کاهش سطح سرویس و عدم پذیرایی و پاسخگویی است.

یکی دیگر از مسافران این پرواز گفت: از ساعت ۱۰ شب یکشنبه در فرودگاه استانبول سرگردان بودیم و حتی یک بطری آب به ما داده نشد. نماینده فارسی زبان آتا هم در فرودگاه ترکیه حضور نداشت و مسافران توضیحی درخصوص چرایی تاخیر دریافت نکردند.

بی نظمی پروازهای آتا در فرودگاه امام خمینی دردسر آفرین شده است و به علت نداشتن تعداد هواپیمای کافی، عدم حضور نماینده شرکت در مبدا و مقصد، حداقل‌های آیین‌نامه حقوق مسافر هنگام تاخیر رعایت نمی‌شود. امروز همچنین پرواز نجف این شرکت هواپیمایی بدون مجوز اقدام به فروش بلیت و کشاندن مسافران به فرودگاه کرد.

۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 45256
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha