انتخابات بولینگ و بیلیارد برای سومین بار لغو شد

مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای سومین بار لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای احراز پست ریاست این فدراسیون که قرار بود امروز شنبه ۳۱ تیر به ریاست محمد پولادگر معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود باز هم لغو شد.

در این مجمع مهین فرهادی زاد نماینده کمیته ملی المپیک، کمال جوانمرد نماینده کمیته ملی پارالمپیک و آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی حضور داشتند.

صمد ولی زاده، محمدرضا غلامزاده و کامبیز صنعتی ۳ کاندیدایی بودند که برای احراز پست ریاست فدراسیون در انتخابات حضور داشتند.

دوره ریاست ۴ ساله هاشم اسکندری ۳۰ مهر سال گذشته به پایان رسید و وی طی این مدت سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد.

یکی از حواشی این انتخابات ممانعت از حضور خبرنگاران در مجمع بود.

هاشم اسکندری: ای کاش دلیل تائید صلاحیت نشدنم را بگویند

هاشم اسکندری ضمن تشکر از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و نهادهای امنیتی گفت: شاید خیلی ها تمایل نداشته باشند من در فدراسیون باشم در حالی که طی مدت ریاستم با افتخار در حوره فرهنگی زبانزد همه فدراسیون ها بودیم، در حوزه قهرمانی هم بیش از ۱۳۵ مدال داشتیم.

وی با بیان اینکه افراد مجمع تعصب به خرج می دهند، افزود: من خودم تحت فشار بودم اما به حرمت اعضای مجمع که بالاترین رکن هستند، ایستادم و در نهایت تصمیم بر این شد که انتخابات یک ماه و نیم دیگر برگزار شود.

وی در واکنش به دلیل عدم تایید صلاحیتش خاطرنشان کرد؛ من خودم هم نمی دانم اما کاش دلیل را بگویند.

اسکندری همچنین در مورد تعلیق احتمالی بولینگ و بیلیارد ایران در صورت اختلال در انتخابات داخلی افزود: به تعلیق اعتقادی ندارم و اجازه نمی دهم اتفاقی بیفتد.

او با تاکید بر این که بولینگ و بیلیارد ایران زیر نظر کمیته بین المللی المپیک است، افزود: آنهایی که می گویند نیستیم اطلاعات دقیقی ندارند، فدراسیون ما یکی از فدراسیون های موفق است، کرسی آسیایی دارم، نایب رییس افتخاری جهان هستم بنابراین تلاشم را کردم این اتفاق نیفتد و موضوع دوستانه حل شود، طبق قوانین عمل می کنیم و امیدوارم مشکلات حل شود.

وی در پایان اظهار کرد: اصراری برای ماندن ندارم، به حرمت اعضای مجمع اینجا هستم، آنها احساس می کنند دیگر کاندیداها نمی توانند کمکی به این رشته داشته باشند و از من می خواهند که باشم.

۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 45159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha