پایان فروش گوشت سگ در یک بازار بدنام حیوانات + فیلم

اعضای گروه ضد ظلم به حیوانات (HSI) سگ‌ها را از کشتارگاهی در توموهون واقع در سولاوسی شمالی اندونزی خارج می‌کنند. فروشنده گوشت سگ در بازار توموهون، شکایت کرد که این تصمیم به این معناست که او بیش از ۵۰ میلیون روپیه (۳۶۰۰ دلار آمریکا) از درآمد ماهانه خود را از دست خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مقامات اندونزی روز جمعه اعلام کردند که فروش گوشت سگ و گربه در یک بازار بدنام حیوانات در جزیره سولاوسی اندونزی، پس از یک کمپین طولانی مدت توسط فعالان محلی و افراد مشهور بین المللی به پایان رسیده است.

انتشار تصاویری از سگ‌ها و گربه‌ها در حالی که هنوز زنده بودند و با کوبیدن چماق به سر آن‌ها کشته شدند خشم بسیاری را برانگیخت.

کارول ساندوک، شهردار توموهون، روز جمعه پایان دائمی کشتار سگ و گربه و تجارت گوشت را اعلام کرد.

گروه ضد ظلم به حیوانات گفت که تمام سگ‌ها و گربه‌های زنده باقی‌مانده را از تامین‌کنندگان کشتارگاه نجات خواهد داد و آن‌ها را به پناهگاه‌ها منتقل می‌کند.

بازار توموهون قبلا به عنوان یک جاذبه توریستی توصیف شده بود و در وبگاه مشاور سفر به عنوان مقصدی که گوشت گربه و گونه‌های وحشی و محافظت شده مانند خفاش ها، مارها و سایر خزندگان می‌فروشد، فهرست شده است.

گروه ضد ظلم به حیوانات و گروه‌های اندونزیایی که تحت شعار «اندونزی بدون گوشت سگ» فعالیت می‌کنند، کمپینی را برای پایان دادن به تجارت سگ‌های زنده برای مصرف انسان انجام می‌دهند، زیرا هاری می‌تواند در طی کشتار یا تماس با گوشت آلوده به انسان سرایت کند.

دونال واندال، فروشنده گوشت سگ در بازار توموهون، شکایت کرد که این تصمیم به این معناست که او بیش از ۵۰ میلیون روپیه (۳۶۰۰ دلار آمریکا) از درآمد ماهانه خود را از دست خواهد داد. وی گفت: چون این تصمیم دولت شده است، ما باید از آن تبعیت کنیم.

به گفته گروه‌های دفاع از حقوق حیوانات، هر هفته هزاران سگ و گربه در شمال سولاوسی سلاخی می‌شوند.

۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 45149
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha