ویدئو | روباه پیر تهران چه بلایی سر زن‌ها می‌آورد؟

مردی که به تجاوز متهم است و با نام «روباه پیر تهران» شهرت پیدا کرده با اصرار بر بی‌گناهی می‌گوید: زنان قصد تیغ زدن پول‌هایم را داشته‌اند و به خاطر ثروتی که دارم برای من دسیسه چیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد پرونده روباه پیر که دختر جوانی را سال ۹۹ در راه پله‌های ساختمانی در تهران هدف نیت شیطانی خود قرار داده بود به‌تازگی از کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

تیم پلیسی در نخستین پلان به سراغ دوربین های مداربسته در اطراف محل صحنه جرم رفته و در بررسی فیلم دوربین های بیمارستان فیاض بخش تصویری از متهم به دست آمد که قبل از اجرای نقشه اش در بخش سرویس بهداشتی زنانه حیاط بیمارستان قصد داشته زن جوانی را تسلیم خود کند اما با توجه به سروصدا و مقاومت زن جوان پا به فرار گذاشته و در ادامه دختر ۲۸ ساله ای به‌نام سهیلا را هدف خود قرار داده است.

ردیابی های پلیسی به درهای بسته خورده بود و این در حالی بود که کارآگاهان دست از تلاش برای دستگیری این مرد شیطان صفت برنداشته بودند تا اینکه اوایل اردیبهشت ماه یک زن دستفروش در تماس با پلیس ۱۱۰ اظهار داشت که مردی با چهره‌ای فریبنده خودش را سردار و جانباز معرفی کرده است و مدعی شده که می تواند برایم وام جانبازی بگیرد و پس از اعتمادسازی متوجه نیت شیطانی او شدم.

همین کافی بود تا زن جوان به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران دعوت شود و افسرپرونده با توجه به مشخصاتی که زن جوان از مرد شیاد در اختیار پلیس قرار داده بود احتمال داد که این مرد همان روباه شیطان صفت است که پلیس سال ها به دنبال او است. در این مرحله تصویر دوربین مداربسته پیش روی زن دستفروش قرار گرفت و مشخص شد این مرد همان مرد شیطان صفت تحت تعقیب پلیس است و سرنخ های به دست آمده از زن جوان مسیر جدیدی را پیش روی پلیس قرار داد و خیلی زود این مرد شیطان در اطراف میدان فردوسی تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این متهم در در شهرهای مختلف با نقش پردازی های شیادانه خود را به عوان سردار به سوژه هایش که بیشتر زنان بودند نزدیک کرده و پس از اعتماد سازی به بهانه ازدواج ، فروش حواله خودرو، دریافت وام زنان را در تور شیطانی خود گرفتار کرده است.

این مرد در برای گرفتن وام و حواله خودرو از طعمه هایش پول گرفته و پس از اقدام شیطانی با آنها ناپدید شده است که ماموران با بررسی گوشی موبایل متهم موفق به شناسایی طعمه های مرد شیطان صفت شدند.

تیم پلیسی در ادامه تحقیقات پی بردند که این مرد در شهرهای مشهد، گیلان، تهران ، شیراز و … نقشه شوم خود را به اجرا گذاشته است که قاضی منافی آذر از شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران با توجه به گسترده بودن این پرونده با تقاضای چاپ عکس متهم خواست تا کسانیکه در دام این مرد شیطان صفت گرفتار شده اند به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 45012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha