درآمد علی اکبری از مبارزه دو دقیقه ای + عکس

امیر علی‌اکبری با برتری در سومین مبارزه خود در سازمان وان چمپیونشیپ جایزه قابل توجهی از مسئولان این سازمان دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رشته MMA در سالیان اخیر در کشورمان علاقمندان بسیاری پیدا کرده و بسیاری از ملی‌پوشان رشته‌های رزمی و کشتی به صورت جدی به فعالیت در این رشته رو آوردند. علاوه بر این، همواره ورزشکاران کشورمان از جوایز قابل توجه مسابقات MMA در سازمان‌های مختلف صحبت و این موضوع را نیز از انگیزه‌های خود برای حضور در این ورزش عنوان کردند.

امیر علی‌اکبری یکی از اولین قهرمانان کشورمان بود که بعد از محرومیت از فعالیت در رشته کشتی به سمت ورزش MMA رفت و در سال‌های اخیر نیز در سازمان‌های مختلفی فعالیت داشت. سازمان وان چمپیونشیپ یکی از معتبرترین سازمان‌هایی است که مسابقات MMA را برگزار می‌کند و در حال حاضر با امیر علی‌اکبری قرارداد دارد.

مبارز کشورمان در پنجمین مبارزه خود در این سازمان، صبح امروز (شنبه - ۲۴ تیرماه) به مصاف داستین جوینسون از کانادا رفت و در یک دقیقه و چهل و هشت ثانیه حریف خود را مغلوب کرد تا سومین پیروزی خود در این سازمان را ثبت کند. برتری که علاوه بر دستاورد ورزشی برای امیر علی‌اکبری از لحاظ مالی نیز آورده خوبی داشت و طبق اعلام سازمان وان چمپیونشیپ جایزه ۵۰ هزار دلاری را نصیب فایتر کشورمان کرد.

با توجه به ارزش تقریبی دلار ۵۰ هزار تومانی در کشورمان رقم جایزه علی‌اکبری برای برتری مقابل حریف کانادایی چیزی حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومان می‌شود که در مقایسه با مبلغ قرارداد ورزشکاران رشته رزمی و کشتی در لیگ‌های داخلی و جایزه کسب مدال المپیک، آسیایی و جهانی مبلغ قابل توجهی به شمار می‌رود.

(عکس) درآمد علی‌اکبری از شکست مبارز کانادایی چقدر بود؟

۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 44889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha