پخش زنده مسابقه حساس والیبال ایران - کوبا، ‌یکشنبه ۱۸ تیر ساعت ۲۳:۵۹ امشب + لینک

تیم ملی والیبال ایران و کوبا از سری مسابقات هفته سوم لیگ ملتهای والیبال روز یکشنبه ۱۸ تیر از ساعت ۲۳:۵۹ امشب در آناهایم آمریکا به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا در چارچوب هفته سوم لیگ ملت های والیبال راس ساعت ۲۳:۵۹ امشب یکشنبه ۱۸ تیر در آمریکا به مصاف یکدیگر می روند.

نتیجه نهایی: ایران ۲ - کوبا ۳

علاقمندان می توانند از طریق لینک زیر مسابقه دو تیم را زنده و مستقیم تماشا کنند.

لینک پخش زنده بازی والیبال ایران و کوبا

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (یکشنبه ۱۸ تیر) در سومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف آرژانتین رفت و سه بر دو مغلوب این تیم شد.

مردان والیبال ایران در کمتر از ۱۸ ساعت پس از پایان بازی با آرژانتین، در حالی از ساعت ۲۴ امشب به مصاف کوبا می‌روند که علی حاجی‌پور قطر پاسور خود را به دلیل مصدومیت در ست سوم بازی با آرژانتین در اختیار نخواهد داشت.

همچنین جواد کریمی که در ست چهارم مسابقه با آرژانتین مصدوم شد و از بازی بیرون رفت و مرتضی شریفی که تا اواخر مسابقه با مصدومیت بازی کرد، احتمال دارد در مقابل کوبا به میدان نروند و حضور آنها بستگی به وضعیت سلامت این بازیکنان و نظر کادر فنی خواهد داشت.

این در حالی است که پوریا حسین خانزاده هم روز گذشته برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان از آناهایم به منامه رفت و به تیم ملی جوانان پیوست.


برنامه کامل و نتایج لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ / زمان دیدارهای تیم ملی ایران ؛ پخش زنده + فیلم و عکس

۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 44656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha