تداوم فعالیت سامانه بارشی در تهران، البرز و ۸ استان دیگر

هواشناسی با صدور هشدار زرد از تداوم فعالیت سامانه بارشی در البرز، تهران، سمنان و ۷ استان دیگر طی امروز ( دوشنبه) خبر داد و اعلام‌کرد: بارش‌های رگباری در ساعت عصر همراه با وزش باد شدید موقت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا از سازمان هواشناسی امروز دوشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات در استان‌های مازندران، گلستان، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و کرمان سامانه بارشی فعال است.

هواشناسی در هشدار زرد اعلام کرده که بارش‌ها در ساعت عصر و اوایل شب به شکل رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت است که در نواحی مستعد خیزش گرد وخاک و احتمال تگرگ را همراه دارد.

هواشناسی همچنین برای امروز در بوشهر، سیستان و بلوچستان و شرق استان‌های خراسان جنوبی، هرمزگان و کرمان و جنوب خوزستان خیزش گردوخاک را پیش بینی کرده است.

بر اساس هشدار زرد هواشناسی وزش باد نسبتا شدید و در نواحی خشک همراه با خیزش گرد و خاک در بیش از ۱۰ استان کشور از امروز تا پنج شنبه شروع می‌شود و در پایان هفته به تهران هم خواهد رسید.

آسمان پایتخت نیز امروز نیمه ابری همراه با وزش باد است که در ساعت عصر وزش باد شدید می‌شود و احتمال خیزش گردوخاک در تهران وجود دارد. بیشینه دمای پایتخت امروز به۳۴ درجه و کمینه دمای صبح امروز به ۳ درجه رسید.

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 43649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha