پسرعموی مادر کیان پیرفلک یک مامور نیروی انتظامی را به شهادت رساند

با اقدام به موقع کارکنان مستقر در صحنه فرد مهاجم بر اثر اصابت تیر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد فارس نوشت: سرهنگ حجت الله سفید پوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: همزمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم “کیان پیر فلک ” نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند. در یکی از ایستگاهای تامین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری “تیبا “به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان “محمد قنبری ” بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد شهادت سروان قنبری را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

این مقام ارشد انتظامی استان خوزستان در پایان گفت: با اقدام به موقع کارکنان مستقر در صحنه فرد مهاجم بر اثر اصابت تیر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

تسنیم هم این حادثه را به این شکل روایت کرده است: خانواده کیان پیرفلک که در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ کشته شد، امروز به مناسبت سالگرد تولد وی مراسمی برگزار کرده‌ بودند که مأموران پلیس برای برقراری امنیت در این محل حضور داشتند. اما پس از پایان این مراسم که بدون مشکلی برگزار شده بود، پسرعموی مادر کیان پیرفلک با خودرو به سمت مأموران پلیس هجوم برد که باعث شهادت یکی از مأموران شد. خبرها حاکی از این است که فرد ضارب پس از شلیک نیروهای پلیس، مجروح شده و به بیمارستان منتقل شد اما فوت کرد.

جانشین فرماندۀ پلیس خوزستان گفت: همزمان با فراخوان معاندان برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد کیان پیرفلک نیروهای پلیسِ ایذه با اجرای طرح ارتقای امنیت در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند. در یکی از ایستگاه‌های تأمین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی تیبا به‌صورت عمدی به پلیس حمله کرد و سروان محمد قنبری را به شهادت رساند. پلیس در پاسخ به حملۀ مهاجم اقدام به تیراندازی کرد که فرد مهاجم بر اثر اصابت تیر مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

ضارب در ۲ نوبت ماموران انتظامی را زیر گرفت

دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد. یار محمد رسالتی دادستان ایذه، گفت: عصر امروز یک خودرو با هویت مشخص در یکی از مبادی ورودی شهرستان با سرعت و به صورت عمدی به نیروهای مستقر در ایست بازرسی برخورد کرد که یکی از مأموران در صحنه به شهادت رسید.

دادستان ایذه افزود: وی سپس با دور زدن و برخورد با یکی از سربازان وظیفه، موجب ایراد صدمات بدنی به این سرباز شد و خود نیز با تیراندازی از سوی ماموران زخمی شد که پس از اعزام به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

رسالتی گفت: حال سربازی که خودروی متهم با وی برخورد کرده مساعد است و تلاش برای مشخص شدن انگیزه متهم ادامه دارد. وی با تأکید بر پرهیز از هرگونه انتشار شایعه که موجب ایجاد بی‌نظمی در منطقه شود، افزود: اخبار تکمیلی متعاقبا از سوی مراجع قضایی اعلام می‌شود.

مادر کیان پیرفلک به «حمایت از تروریست‌ها» متهم شد

مادر کیان پیرفلک به «حمایت از تروریست‌ها» متهم شد

تسنیم در گزارشی با تیتر «چرا باید با مادر کیان پیرفلک بابت جنایت جدید در ایذه برخورد شود؟» از آنچه که « حاشیه امن» ماه‌منیر مولایی‌راد، انتقاد و او را به «حمایت از تروریست‌ها» متهم کرد.

  • پس از ماجرای چند ماه پیش در ایذه که به فوت کیان پیرفلک منجر شد، علیرغم همه‌ی پیگیریهای صورت گرفته توسط بخشهای مختلف کشور برای مجازات قاتلین کیان، امّا خانم ماه منیر مولایی راد، مادر کیان، یکی از آتش‌بیاران و معرکه‌سازان اصلی بوده که بی توجه به عاملین آن جنایت، فضای نامعقولی را تمهید کرده است.
  • او نه تعادلی در گفتار دارد و نه طی این مدت روند معقولی را برای پیگیری ماجرای کشته‌شدن کیان دنبال کرده است. در عوض، او به بازیچه‌ای برای آشوب طلبان و ویرانی طلبان تبدیل شده و حتی به حمایت از تروریستها نیز کشانده شده است.
  • در ماجرای امروز ایذه، محمد قنبری از نیروهای انتظامی شهر با اقدام تروریستی پویا مولایی، پسر عموی خانم ماه‌منیر مولایی به شهادت رسید.شهید قنبری، دارای ۵ فرزند است که چهار نفر از آنها دخترند.
  • این شهید، قربانی فضاسازی تروریستی و ناجوانمردانه‌ای است که "ماه منیر مولایی" در ماه‌های گذشته راجع به ماجرای کیان، حتماً یکی از عوامل اصلی ایجاد آن بوده و از قضا خودِ اقدام تروریستی نیز توسط پسر عموی او انجام شده است.
  • آیا شهید قنبری شهروند درجه دو محسوب می‌شود یا فرزندان این شهید اهمیت انسانی ندارند؟ چطور میتوان با یک فضاسازی نابخردانه و همچنین تمهید برای ترور، خانواده‌ای را عزادار و جامعه‌ای را داغدار و ذهنشان را مشوش کرد، اما همچنان با حاشیه امن مواجه بود؟
  • آیا نباید آنها که به این جنایت امروز به انحاء مختلف کمک کردند، بابت این مسئله، بهای مسولیت خود را بپردازند؟!
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
کد خبر: 43624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha