«علی اکبر احمدیان» بجای علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی شد

با حکم رئیس‌جمهور «علی اکبر احمدیان» به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در حکمی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ۱۰ ساله امیر دریابان «علی شمخانی» در زمان تصدی‌ دبیری شورای‌عالی امنیت ملی، دکتر «علی اکبر احمدیان» را به این سمت منصوب کرد.

نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی شنبه شب با اشاره به شعر منتشرشده در توییتر علی شمخانی، نوشت: در حالی که در هفته‌های اخیر در محافل مختلف شایعات زیادی در خصوص قصد دریابان شمخانی برای کناره‌گیری از دبیری شورای عالی امنیت ملی بر سر زبان‌ها بود، انتشار شعری از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر نشان می‌دهد کناره‌گیری شمخانی پس از ۱۰ سال از این سمت قطعی است.

علی اکبر احمدیان از سال ۱۳۸۶ تاکنون، ریاست مرکز راهبردی سپاه پاسداران را برعهده داشته است. همچنین از اعضای حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌باشد.

وی از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بود و در فاصله سالهای ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶ نیز ریاست ستاد مشترک سپاه پاسداران را برعهده داشت.

۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 42878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      0 0
      مهم تغییر مدیران میانی اجرایی و دستور پذیر دولت اصلاحات است. تصور کنید مدیر کل حوزه ریاست سازمان تحقیقات کشاورزی آقای .... هستند که مدیرکل سابق خانم معصومه ابتکار و محمود حجتی بودند و در حال حاضر عنصر نفوذي در دولت رئيسي می باشد و با دستور پذیری از مدیران اصلاحات نسبت به ابقائ و مهره چینی مدیران دولت روحانی در دولت رئیسی ادامه و کارشکنی های دولتي جهت اضمحلال دولت رئیسی می کنند. به فرض مثال مانع تغییر رئیس تحقیقات برخی استان ها از جمله استان تهران به نام آقای .... که آدم .... مافیایی از دوران روحانی است می شود