بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران + فیلم

رهبر معظم انقلاب صبح امروز (۲۴ اردیبهشت ماه) پس از سه سال و پایان یافتن محدودیت‌های کرونایی با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ساعات اولیه صبح امروز همزمان با پنجمین روز از برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی (ره) حضور یافتند و ضمن بازدید از بخش های مختلف با ناشران و فعالان عرصه کتاب و قلم گفت و گو کردند و در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند.

برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و بین‌المللی از سال ۱۳۶۶ در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای آغاز شده و پس از آن در اکثر سال‌های برگزاری ایشان در نمایشگاه کتاب حضور یافته‌اند.

گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب به این شرح است:

- برای جذب کودکان و نوجوانان هرچقدر می‌توانید از لحاظ کمیت و کیفیت کار کنید. هنوز داستان‌های خارجی مربوط به کودک غلبه دارد که عیب بزرگی است.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار آینده خواندنی‌ست که از ۲۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) آغاز شده تا ۳۰ اردیبهشت ماه پذیرای بازدیدکنندگان است و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 42557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha