اتفاق عجیب در مسابقات جهانی اسنوکر؛فردی رو میز اسنوکر ایستاد گرد نارنجی ریخت و شعار داد + فیلم

مردی با تی شرت Just Stop Oil در دور اول مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان در شفیلد روی میز بازی رفت و میز مسابقه را با رنگ پودری نارنجی خراب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از RBC، در جریان مسابقه رابرت میلکینز و جو پری در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان یک اتفاق حاشیه ای رخ داد. مردی با یک تی شرت که روی آن نوشته شده بود Just Stop Oil روی میز پرید و پودری نارنجی روی میز اسنوکر ریخت. در میز بعدی که مسابقه بین مارک آلن و فن ژنگی برگزار می شد، دختری سعی کرد همین کار را انجام دهد اما داور او را کنار کشید.

این افراد از دولت می‌خواهند که فوراً تمام پروژه های سوخت فسیلی جدید بریتانیا را متوقف کرده و از نهادهای ورزشی بریتانیا می‌خواهند در برابر سیاست نسل کشی دولت مقاومت مدنی نشان دهند.

Just Stop Oil چه کسانی هستند و با چه چیزی مخالف هستند؟

این اولین بار نیست که فعالان محیط زیست Just Stop Oil در مسابقات ورزشی حضور پیدا می‌کنند تا توجه ها را به خود جلب کنند. بنابراین، در ژوئیه سال گذشته، چندین نفر در جریان مسابقه فرمول یک جایزه بزرگ بریتانیا بیرون دویدند و روی پیست نشستند.

در جریان رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران در اولین دور از این مسابقات به مصاف دینگ جونهوی رفت و موفق شد در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۶ حریف چینی را شکست دهد و راهی دور بعدی مسابقات شود.

حسین وفایی با این پیروزی در رقابت بعدی خود باید با مدافع عنوان قهرمانی یعنی رونی اُ سالیوان انگلیسی رو برو شود. این دیدار جمعه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار می‌شود.

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 41572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha