پخش زنده دیدار حساس منچسترسیتی- بایرن مونیخ امروز سه شنبه ۲۲ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ + لینک پخش

تیم‌های منچسترسیتی و بایرن مونیخ امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های منچسترسیتی و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی منچسترسیتی و بایرن مونیخ

قهرمانان انگلیس و آلمان روز سه‌شنبه در اتحاد به مصاف هم می‌روند. منچسترسیتی در اولین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ است.

تیم‌های منچسترسیتی و بایرن مونیخ که در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار است برابر یکدیگر صف‌آرایی کنند، اگرچه در رقابت‌های اروپایی در این فصل بی‌نقص عمل کرده‌اند، اما در رقابت‌های داخلی برخلاف فصول گذشته با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند.

منچسترسیتی در دیدار اخیر خود موفق شد چهار بر یک ساوتهمپتون را شکست دهد تا تساوی آرسنال و لیورپول باعث نزدیک‌تر شدن شاگردان پپ به صدر جدول شود. این هشتمین برد متوالی سیتیزن‌ها بود و در این مدت آن‌ها ۳۱ بار موفق به گلزنی شده‌اند.

در مصاف حساس برابر بایرن، نماینده انگلیس امید زیادی به درخشش دوباره هالند دارد. ارلینگ که در این فصل تعداد گل‌های خود را به عدد ۳۰ رسانده است، نقش مهمی در فاز تهاجمی تیم پپ گواردیولا ایفا می‌کند. او در صعود تیمش از مرحله قبل نیز مؤثر ظاهر شد و پنج گل از هشت گل منچسترسیتی را در دو بازی رفت و برگشت به ثمر رساند.

منچستر سیتی _ بایرن مونیخ / جنگ بزرگ توخل و پپ

در آن سوی میدان، علی‌رغم اینکه بایرن در صدر جدول بوندس‌لیگا قرار دارد، تیم دورتموند و سایر باشگاه‌های آلمانی فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و قهرمان همیشگی این لیگ را در این فصل با چالش جدی روبه‌رو کرده‌اند.

جولیان ناگلزمن که در مراحل ابتدایی لیگ قهرمانان اروپا هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت موفق شد به راحتی بارسلونا و اینترمیلان را در مرحله گروهی از پیش رو بردارد و سپس در دور حذفی نیز پاری‌سن‌ژرمن را با تمام ستاره‌هایش از گردونه رقابت‌ها حذف کند.

در روزهای اخیر، توماس توخل به عنوان سرمربی جدید بایرن منصوب شده و شروع خوبی در این تیم نداشته است. اگرچه آن‌ها برابر دورتموند، رقیب اصلی خود در لیگ پیروزی خوبی به دست آوردند، اما در دیدار برابر فرایبورگ در جام حذفی بازی را واگذار کردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های توخل در تقابل با سیتی، بهبود عملکرد دفاعی تیمش خواهد بود. آنها در ۱۶ بازی اخیر تنها شش بار دروازه خود را بسته نگه داشته و چندین گل دریافت کرده‌اند. تردیدی وجود ندارد که چنین عملکردی می‌تواند برای آن‌ها برابر سیتی به عنوان یکی از بهترین تیم‌های تهاجمی دنیا مشکل‌ساز شود.

توخل که پیش از این در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ موفق شده است به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، پیش از این در دیدار نهایی ۲۰۲۱ تیم گواردیولا را شکست داده و امیدوار است که نتیجه‌های قبلی خود برابر سرمربی اسپانیایی در اروپا را تکرار کند.

منچستر سیتی _ بایرن مونیخ / جنگ بزرگ توخل و پپ

نکات مهم از آمار دو تیم:

منچسترسیتی در شش بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا سه تساوی و سه پیروزی کسب کرده است.

بایرن مونیخ در شش بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا شش پیروزی کسب کرده است.

منچسترسیتی در شش بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها شش پیروزی کسب کرده است.

بایرن مونیخ در شش بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها چهار پیروزی و دو شکست ثبت کرده است.

بایرن در چهار سفر اخیر خود به انگلیس شکست نخورده و در سه دیدار پیروز شده است. آن‌ها هر هشت بازی خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 41303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha