ببینید: ستاره پرتغالی همچنان در اوج؛ رونالدو دبل کرد النصر ۵ صفر برنده شد

کریستیانو رونالدو با گلزنی در دیدار برابر العداله (عدالت) رکورد جدیدی را در لیگ عربستان به نام خودش به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از الریاضیه، در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد. در این بازی النصر که کریستیانو رونالدو را در ترکیب اصلی خود داشت مهمان العداله بود و توانست با پنج گل به پیروزی دست پیدا کند. رونالدو در این بازی درخشید و توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند. گل نخست رونالدو در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این دهمین گل رونالدو بعد از ۹ بازی با پیراهن النصر بود.

در تاریخ لیگ عربستان هیچ بازیکنی به استثنای کریستیانو رونالدو نتوانسته است که در ۹ بازی نخست خود با پیراهن تیمش ۱۰ گل به ثمر برساند. این آمار نشان می‌دهد ستاره پرتغالی همچنان در اوج به سر می‌برد.

رونالدو در سه دیدار اخیری که با پیراهن النصر و تیم ملی فوتبال پرتغال به میدان رفته، شش گل به ثمر رسانده است. او دو بار با پیراهن تیم ملی فوتبال پرتغال و یک بار هم با پیراهن النصر دبل کرده است. او با آن که در نیم‌فصل دوم به النصر عربستان پیوست اما در این مدت یازده گل به ثمر رسانده و با صدر جدول بهترین گلزنان تنها پنج گل دیگر فاصله دارد.

النصر با بردی که در این بازی به دست آورد با ۵۲ امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به الاتحاد در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

خلاصه بازی العداله ۰ - النصر ۵ (دبل رونالدو) را اینجا ببینید.

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
کد خبر: 41046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha